Toon posts:

1/2e Remedeer in UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel UT versie 436 in 32 bit (alles high) onder D3D (DirectX 8), maar er is iets wat ik zeer irri vind.
Als ik de Remedeer in handen heb zijn sommige delen onzichtbaar (terwijl dit in 16 bit niet zo is), maar als ik hem ergens in een veld zie liggen zie ik hem wel helemaal. Nu ik dit zo type herinner ik me dat ik dat met mijn oude TNT kaart in OpenGL (ook in 32 bit) ook had.

Ik heb alle opties in D3D in UnrealTournament.ini al wel veranderd, details low/med/high gezet, maar niets werkt.

Is dit nou puur een bug in het spel, of heb ik instellingen verkeerd staan?

PS het is misschien mierenneukerij, maar als alles er goed uitziet behalve die Remedeer, dan is dat flink frustrerend :(

Verwijderd

tis tog reedemer? tenminste zo noem ik em altijd :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
het is redeemer....

enneh, waarom speel je niet gewoon in 16 bits kleuren?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Wie gebruikt nou nog een redeemer?

dan speel je wel op erge n00b servers :Y)

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:06
Heb dat ook eens effe geprobeerd en inderdaad bij mij zie ik inderdaad het begingedeelte van de 2 buizen aan de zijkant ook niet. Heb een Geforce en getest in 32-bits mode.

"The fastest code, is the code that is never called."

Verwijderd

enneh, waarom speel je niet gewoon in 16 bits kleuren?
Omdat 32bit mooier is? :+

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 12:40 schreef ExiRana het volgende:

[..]

das eigenlijk best wel bull...aangezien dat met het blote oog niet/tot heel slecht te zien is :D

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-10 22:46
dan moet je gewoon even een andere driver kiezen zoals direct 3d ofzo. Verder heb je zeker ok in het spel dat je andere wapens ook een stuk meer zichtbaar waren, zelfs zo erg dat je je helft van je scherm bedekt is( speelt trouwens erg kut). Ik had het ook totdat ik mijn opengl uitzette.

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 12:40 schreef ExiRana het volgende:
Daat zie je echt nix van hoor.

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:06
Op maandag 01 oktober 2001 15:15 schreef 007 het volgende:

[..]

Daat zie je echt nix van hoor.
Klopt niet. Is sterk afhankelijk van de kleurendiepte van de textures, welk 'downscaling' algoritme er gebruikt wordt (van 32-bits naar 16-bits verlies je altijd informatie (en niet zo'n klein beetje ook :) ), etc. En verschil in kwaliteit is wel degelijk te zien. Tuurlijk, als er 8-bits textures worden gebruikt dan zie je uiteraard het verschil niet of je 16 danwel 32-bits schermdiepte gebruikt. Het verschil in kwaliteit is meestal zichtbaar bij transparante objecten. Kijk maar eens heel goed :).

Overigens is het verschil niet bij ieder spel duidelijk zichtbaar (zie paar regels hierboven), maar probeer Max Payne eens en let eens op de levels waar je door de mist loopt. Verander daar eens de kleurendiepte, dan zie je het geheid. Dus ... :)

"The fastest code, is the code that is never called."

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
remedeer ...huuh... n00b ;) :P
gewoon lekker 16 bit draaien, zie je toch geen verschil..

Verwijderd

Topicstarter
Mooi he! allemaal gezeik over hoe dat ding heet, op wat voor
n00b servers ik dan wel speel (by the way, ik gebruik dat ding alleen als we hier thuis met 8 man over de LAN spelen),of dat ik dan op 16 bit moet spelen (alsof ik daar zelf niet op kan komen),
maar niemand die weet wat het is....

• SilverZeven
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 13:13
Ja dat heb ik ook met mijn GFIIMX en de Detonators! :( Kwestie van andere drivers installeren bij mij. :)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:36
Op maandag 01 oktober 2001 17:18 schreef weckowecky het volgende:
Mooi he! allemaal gezeik over hoe dat ding heet, op wat voor
n00b servers ik dan wel speel (by the way, ik gebruik dat ding alleen als we hier thuis met 8 man over de LAN spelen),of dat ik dan op 16 bit moet spelen (alsof ik daar zelf niet op kan komen),
maar niemand die weet wat het is....
ach man :) zeik niet zo :)

16 bits is gewoon sneller... en verschil merk je qua beeldkwaliteit toch niet... en ik vraag me trouwens ook af waarom een redeemer voor n00bs is?

je kan er toch aardige monsterkills mee maken als je het goed gebruikt.... :)

ok het is dan wel lame soms... maar ook een erg cool wapen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1