ik heb het nu over die openingsstunt en mijn vraag is wat hebben jullie aangeschaft.
Ik ben zelf 2 dagen geweest, en in totaal 3x binnen geweest

kheb donderdag samen met me buurjongetje ff 4x 128Mb gehaald Infineon
+ draadloze toetsenboard.
zaterdag, stond een rij van hier tot tokio, dus we d88 laat maar zitten. maar me buurjongetje zat al langer dan 1 uur en iemand anderz stond in de rij, dus hij wil je wat hebbuh?? ikke jah. dus hup ff langs de rij. toen hebben we nog ff met z'n drieën 384Mb Phynix + draadloze toetsenboard gekocht. btw we waren toen binnen 15 min. weer buiten met onze spullen
. vervolgens zijn we om 16.50 uur nog ff snel met z'n tweeën 384Mb gaan halen + draadloze toetsenboard.
kortom het geheugen ging wel goed
ennuh tis niet alleen voor ons bedoeld, want ik zat al vol en betaalde voor mijn 512Mb fl 720,= terwijl je nu fl 100,= kwijt was
Ik ben zelf 2 dagen geweest, en in totaal 3x binnen geweest
kheb donderdag samen met me buurjongetje ff 4x 128Mb gehaald Infineon
zaterdag, stond een rij van hier tot tokio, dus we d88 laat maar zitten. maar me buurjongetje zat al langer dan 1 uur en iemand anderz stond in de rij, dus hij wil je wat hebbuh?? ikke jah. dus hup ff langs de rij. toen hebben we nog ff met z'n drieën 384Mb Phynix + draadloze toetsenboard gekocht. btw we waren toen binnen 15 min. weer buiten met onze spullen
kortom het geheugen ging wel goed
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..