Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

PIII 450+128MB Ram+ViperV770=20-fps?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
He guys,

waarom heb ik in 640x480x32 en zeer richting low details (bv met cg_gibs=0) maar 8->50 fps? alleen 50 als er niets te beleven is hoor, zo gauw het drukker wordt, bv in ctf 4 dan zit ik zo op 8fps!
Dat kan toch niet aan drivers liggen ofwel? Ik heb de orginele V770-drivers, glsetup en directx7a, wat moet ik doen om gewoon minimaal 20 fps te krijgen???? PLZ HELP!!!!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Ik neem aan dat je het over quake3 hebt.
Misschien heb je maximum framerate verkeerd ingesteld of zo.
Volgende keer ook ff erbij zetten welk spel. Dan hoef je niet zo te raden...

Verwijderd

Neem de 3.66 nvidia drivers es een keer :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Die nieuwe detonators doen het ook goed (5.14) zowel voor win98 als voor win2k. :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan die drivers wel proberen, maar ik denk echt niet dat dat het probleem is in QUAKE3 ( :P)!!
Ligt het niet aan iets anders ofzo? Wat zwaar je fps drukt?

Verwijderd

Quake3 is gewoon uberhaupt een beetje ERRUUGGG zwaar, maar wat bij jou gebeurt is beetje vaag.

Maarreh waarom als je toch alles op laag hebt
wel de kleuren op 32bit?

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:34
Gooi heel dat Glsetup gedeelte weg en installeer alleen de nvidia 3.68 drivers ofzo. Ik heb ook gehad dat glsetup de boel in de war schopt.
btw gaat het hier om win98 ? Ik heb laatst win98 moeten reinstalleen omdat ik ineens 10fps omlaag was gegaan in alle spellen.

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik heb een PII-300, 128MbRam, en het loopt gewoon heerlijk vloeiend...Ow ja, waar ook, dat komt door mijn Geforce :) , ik heb trouwens al meer mensen horen klagen over lage framerates met een ViperV770... Hoe zou dat nou komen?...Mischien is 3Dfx toch beter dan wat er over geschreven wordt, want mensen met een Voodoo3 heb ik nog nooit horen klagen...

Verwijderd

Topicstarter
wHahahah, jij bent niet lekker zeg, met 3dfx kun je niet eens 32 bits kleuren, haha! Nee maar het ligt gewoon aan mij, want ik heb nu nieuwe q3-cfg en dat scheelt al een hoop, maar er zijn ook zat mensen met een slechtere of even goeie cfg als ik die makkelijk minimaal 30 fps hebben (ook met een V770).

Verwijderd

Wacht maar op nieuwere Voodoo's...Dan kan ik mijn Geforce weer in de prul gooien...(liefst een 3dfx kaart met glide/direct3d/opengl/t&l/EMBM en highres-Textures... :) )

Verwijderd

Nou mijn cel400 met v3 2000 haalt in 1024x768 en dan alles ingeschakeld ook 32bit ook al gebruikt ie dan iets van 24bit een fps van 35 in dm1 en dm2 en wat die 32bits van een tnt betreft nou ik zie geen verschil hoor als ik aan het gamen ben .

Verwijderd

Met veel spellen zie ik ook geen verschil tussen 32 Bits en 16 Bits...maar bij QuakeIIIArena wel!
Pagina: 1