3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Nee.Op zondag 30 september 2001 23:20 schreef JT het volgende:
Is het misschien een leuk idee om een apart gedeelte te maken op het forum waar iedereen z'n lan party kan aankondigen ?
Sjonge jonge kan je ook een gefundeerde mening gevenOp zondag 30 september 2001 23:21 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
[..]
Nee.
Hier kan niemand toch wat mee...
Waarom heb jij altijd van die droge antwoorden ? Geef is argumenten ? Oh nee, dat moet je bedenken, en dan gaat het misOp zondag 30 september 2001 23:21 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
[..]
Nee.
ik ken hem van icq, irri ventje
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Op zondag 30 september 2001 23:23 schreef JT het volgende:
[..]
Waarom heb jij altijd van die droge antwoorden ? Geef is argumenten ? Oh nee, dat moet je bedenken, en dan gaat het mis
ik ken hem van icq, irri ventjeNee, dis allemaal een geintje
Ik denk niet dat ze het leuk vinden dat dat hele forum word vervuild met aankondigingen, daarom doet niemand het.Op zondag 30 september 2001 23:24 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
je kan het toch gewoon posten in spielerij?
en het is spam
Ecodan warmtepomp
lijkt mijn ook wel een goed ideeOp zondag 30 september 2001 23:20 schreef JT het volgende:
Is het misschien een leuk idee om een apart gedeelte te maken op het forum waar iedereen z'n lan party kan aankondigen ? En misschien dan alleen de non-commerciele ?
Je kan wel zeggen van 'er zijn genoeg plaatsen waar je dat kan vinden', maar het is ook leuk om zoiets te organiseren en dan met mede gotters te lannen.
Mocht het nou een zootje worden door een hoop offtopic geblaat (dat risico is volgens mij redelijk groot), dan maak je iets van als dat er alleen een topic mag worden geopend, maar geen replys.
Om dan te voorkomen dat er dan te weinig info komt in zo'n topic, zou je misschien een een invul lijst kunnen maken met een aantal verplichte velden. Of natuurlijk gewoon een FAQ waar in staat wat er allemaal in je aankondiging moet staan.
Leuk idee ?
en van mijn mogen er wel meer onderwerpen komen
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
zoveel commerciele lans ken ik niet, de meeste die worden georganiseerd door gamers (www.drome.nl www.pzz.nl enandere) die houden financieel er zeer weinig tot niets aan over, en houden ze er iets aanover dan gaat het mee voor de volgende lan. Voor de rest ben ik ook niet heel erg in dat wereldje bezig, maar wel meer dan gemiddeld, dus noem eens wat jij verstaat onder een commerciele lan? (om mijn onwetenheid te verminderenOp zondag 30 september 2001 23:20 schreef JT het volgende:
En misschien dan alleen de non-commerciele ?
//edit: www.clanbase.com heeft ook een "lan-tracker"
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()