Q3 CD KEY WEG !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:07
Ik ben me cd key kwijt van Q3!
Weet iemand waar ik die kan vinden op de cd of sow?
Damn, nu kan ik niet meer online spelen!!
Please help, urgent case!

Verwijderd

CD-hoesje misschien :)
En er wordt een bestand q3.key aangemaakt onder je q3 dir.

Verwijderd

Yeah, right, verzin dan een goede smoes

Verwijderd

als ik met zo'n smoes zou komen werd zouden ze me meteen bannen (is al een keer eerder gebeurd)

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Er wordt nooit iemand gebanned om het vragen van een key als dat 1 keer gebeurd. Maar als die persoon dat vaker doet en als die daarbij ook nog zit te irriteren, dan heeft die al snel een ban te pakken ja.

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Denk je nou echt dat hier iemand op reageert, op het moment dat hier ik hier mijn key neer zet kan ik zelf niet meer spelen, max 1 per key! Dus niemand geeft zn key weg

• elmuerte
  • Laatst online: 07-02 20:48
Staat zon' key niet op de cd of zo... of op een hoesje dat om de cd heen zit....

Ow je hebt geen cd.... jah.... Q3 draait ook echt zonder CD.
Ow je hebt een no-cd crack gebruikt, jah dat verandert de zaak.
Misschien heb je wel een illegale versie....
nee vast niet...

closen maar

Verwijderd

Toch maar wat zuiniger op je spullen zijn, he? >:)

• Daan
He!! Wacht ff man!
Ik ben em echt kwijt! Als jullie de cd willen zien, kom maar kijken!!
DIT IS GEEN SMOES!!

Oh en edward, thnx.. heb em al.. :)
Dank jullie wel jongens!! (NOT!) :(

Verwijderd

Phreak> 't komt ook niet erg geloofwaardig over. Maarjaa, als je echt de cd hebt....

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:31

4POX

Everybody is wired

Allemaal zevens

(oeps)

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Hint: De mijne begint met een 3 en eindigt met een R

Verwijderd

Valt wel op dat de meeste tweakers moeite hebben te geloven dat er ook nog eerlijke mensen bestaan

Verwijderd

Ik ben em echt kwijt! Als jullie de cd willen zien, kom maar kijken!!
ff wachten hoor, ik kom eraan >:)

Verwijderd

He jongens ik ben mijn win2k advanced server kwijt

Echt ik heb hem gekocht!

Waar kan ik de iso downloaden???

HAHAHA sluiten maar ;)

• AMD
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

De key staat gewoon op de CD van Quake 3.
Het is namelijk een (oranje) stickertje. Zeg niet dat je die er af gekrabt hebt, want dan ben je Quake 3 ook niet meer waard.
Als je argument is dat er nooit een sticker op heeft gezeten lieg je en ben je gewoon uit op een illegale versie van Q3.
Als laatste ben je wel erg gestoord dat we hier een serial weggeven. Daar zijn de nieuwsgroepen voor en de zoekmachine van Altavista. Als je daar "warez" intypt krijg je een miljoen sites

Conclusie, er zijn opties genoeg voor je en ik zie ook geen enkele reden om deze discussie open te houden....

• FatalError
  • Laatst online: 13:26
Ik heb nog nooit gezien dat er sticker met S/N op de Quake3 cd zelf zit. Die zit altijd op het hoesje (tenminste op de 4 legale cd's die ik gezien heb). Dus lul niet zo stom. Het kan best gebeuren dat iemand z'n hoesje kwijt raakt en daarmee ook z'n S/N. Hij zei al dat hij het nummer weer uit z'n q3key bestand heeft gehaald.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• AMD
  • Laatst online: 15-02 07:50

AMD

Life is short. Play more

Jeah whatever

Verwijderd

je installeerd je game toch meteen? hoe kan je dan je hoesje binnen een minuut kwijtraken?

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb er nog een:

R0733N31ND0P31K3L

die moet vast werken.....

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• Daan
Ooit van vervelelende broertjes gehoord?
Zo te zien niet...
En ik had em toch al? Waarom gaan jullie dan door met deze topic?

• Aaargh!
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

LOL shi'ngoth:

deze zou ook kunnen werken:
B3744L33NSV00RJ3S0F7W4R3

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Daan
Of deze: 573LLE7J345OS

• wiho
  • Laatst online: 08-02 16:34

wiho

Certified Nerd

Ok, ok, FatalError. Stel nou dat hij werkelijk een legale versie van Quake3 gekocht had, en stel dat hij echt zo stom was om z'n CD-hoesje kwijt te raken. Wat heeft het dan voor zin om hier een vraag te stellen? "Goh jongens, is een van jullie toevallig mijn Quake CD-hoesje tegengekomen?". Mafkees! :)

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

Verwijderd

Sorry, ik heb alleen een key voor Half-life :)

• FatalError
  • Laatst online: 13:26
"Weet iemand waar ik die kan vinden op de cd of sow?"
Hij geeft al aan dat hij op de Q3 cd zelf het nummer wilt vinden (mocht het daarop staan).
En als het hem gelukt is het nummer uit het bestand q3key te halen, zoals hij zegt, dan is er toch geen rede om je druk te maken?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• afterburn
  • Laatst online: 30-01 15:23

afterburn

No more...

/me vraagt zich af hoeveel van de tweakers met de bovenstaande overspannen reacties nou echt AL hun software netjes kopen...

Give the guy a break. Als er niet expliciet staat "ik zoek een crack/serial voor mn illigale CD" mag een normaal mens er toch in eerste instantie vanuit gaan dat iemand echt een cd gekocht heeft, en nu dus een serieus probleem heeft. Sterker nog, hij vroeg niet eens om een serial. Hij vroeg tips om zijn eigen serial terug te vinden! Het enigste wat dit soort reacties mij verteld is dat diegene die het hardste roepen waarschijnlijk de grootste stapels illigale cd's hebben staan. (en wie heeft ze niet?) Maar nogmaals, in eerste instantie mag je er toch vanuit gaan dat iemand ter goede trouw is. Klinkt: "Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is." iemand bekent in de oren?

Zielig hoor.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• Daan
Precies afterburn...
En ja tuurlijk heb ik illegale cd's liggen, ook Q3, maar deze was echt voor mijzelf. En zoals ik al zei, ik heb de key al!

"Hij geeft al aan dat hij op de Q3 cd zelf het nummer wilt vinden (mocht het daarop staan)."

^ Ja, ik heb het hoesje niet dus misschien een manier om het op de cd te vinden? Nee dus.. ik heb em al op me HD gevonden...
En wiho, praat geen poep... :)

Mzzl ;)

Verwijderd

"Maar nogmaals, in eerste instantie mag je er toch vanuit gaan dat iemand ter goede trouw is."

Haha. Loop je al lang rond op deze aardbol?

• afterburn

afterburn

No more...

Hoogst waarschijnlijk stukken langer dan jij :)

Computer specs

Verwijderd

He Afterburn....

"Maar nogmaals, in eerste instantie mag je er toch vanuit gaan dat iemand ter goede trouw is."
Haha. Loop je al lang rond op deze aardbol?

Ok, ik zal het anders stellen:
Haha. Hoelang denk je nog rond te lopen op deze bol?

Wow. Dit herinnert mij opeens aan een uitspraak van Avon (de superCynic HELD (wmb) uit Blake's7 of course)...

"On my planet people trust each other"
AVON: "Life expectancy must be pretty low on your planet".

:)

• afterburn

afterburn

No more...

Lang en gelukkig. Ik ben gewend mensen te behandelen zoals ik zlef behandeld wens te worden. Kan wat moeite kosten, maar betaald zich zelf terug.

Maargoed, het gaat niet om vertrouwen. Ik ben niet zo naif dat ik denk dat de hele wereld goed is en blah. Maar er zijn twee manieren om iets te benaderen. Positief en negatief. En persoonlijk vindt ik dat je moet uitgaan van het positieve totdat het tegendeel bewezen is. Dat is wat er wordt bedoeld met iemand het voordeel van de twijfel geven. En daar is niks slecht, dom of naifs aan.

En met deze instelling denk ik dat ik langer op deze aardkloot blijf rondlopen dan jij ;)

Computer specs

Verwijderd

en ik blijf hier het langste lopen hahahaha! :) op deze aardbol, fuck waar zijn jullie mee bezig. over te zeuren wie het langste op de aardbol loopt? stel dat de ene straks onder een auto ligt, wie loopt er dan langer over de aardbol? stel dat de andere gehandicapt word en in een rolstoel zit, wie loopt er dan lamger op deze aardbol? zeur niet zo zou ik zeggen. en over illegale games gespoken, daar weet ik nix van af >:) >:) tuurlijk wel. vooral games copietje maken en verkopen voor meer geld >:)

Verwijderd

Afterburn.......

Luistert en Huiver.......
http://www.xs4all.nl/~basvz/trust.mp3

:)

• afterburn

afterburn

No more...

Hehehehe goeie MP3, die hou ik erin :P

Computer specs

• Daan
Hehe.. volgens mij loopt deze discussie uit over de waarden en normen in het leven...

Had ik me niet kunnen voorstellen toen ik vroeg waar ik de CD key vandaan kon halen.. :) :) :)
Pagina: 1