Toon posts:

kg7raid met palomino

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort komt de palomino uit van AMD ( volgens een mega-nerd van Funprice in Apeldoorn over een weekje of twee leverbaar, niet dat ik hem daar koop, maar was nieuwsgierig) en het is mijn bedoeling om die op de Abit kg7raid mamaplank te draaien met twee of drie keer 256 Mb ddr pc2100.

Nou vraag ik mij af:

:9 Wat zijn nou precies de problemen met die raid-controller die iedereen af zit te kraken???

:9 Is die kg7raid inderdaad zo'n goed overklok bord, had eerst een A7m266, met de missende multiplierswitch :(

:9 Is het een nadeel qua snelheid als je je raidcontroller in eerste instantie nog niet gebruikt...is het gewoon een aparaat wat niet actief is dan of vertraagd het het systeem?

:9 Ik weet helaas niet meer waar, maar ik heb ergens gelezen dat de kg7raid niet goed met 4 ddr's stripjes overweg kan en dat je beter 2 stripjes kan gebruiken ipv 4, ik weet alleen niet meer precies wat het was, iemand???

:9 Weet iemand uit betrouwbaardere bronnen als funprice wanneer de palomino uitkomt met welke snelheid?

Verwijderd

Als ik jouw was zal ik ff wachten tot de eerste borden met de KT266A chipset van Via uitkomen, deze is een stuk sneller dan de AMD761 Chipset die op de KG7 zit.

Een vriend van me heeft z'n AMD 1400 op een KG7 draaien met een GF3 en 2x256MB PC2100 Ram, en die heeft geen probs gehad tot nu toe. Dus als je echt niet kan wachten...go ahead!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 23:21 schreef ScOOt het volgende:
Als ik jouw was zal ik ff wachten tot de eerste borden met de KT266A chipset van Via uitkomen, deze is een stuk sneller dan de AMD761 Chipset die op de KG7 zit.

Een vriend van me heeft z'n AMD 1400 op een KG7 draaien met een GF3 en 2x256MB PC2100 Ram, en die heeft geen probs gehad tot nu toe. Dus als je echt niet kan wachten...go ahead!
en wanneer komen die dan en welke borden hebben die kt266a chipset/?

Verwijderd

Waarschijnlijk half/eind oktober hier in NL

Hier een review
http://www.tweakers.net/nieuws/18683