hmmm, je zegt dat ie traag is met opstarten en progjes laden. Is die 13 gb hdd van je 5400 toeren misschien, wat er zit een sh*tload aan verschil in snelheid in oude 5400 toeren schijven en de nieuwe 7200. Alles gaat veel sneller met die nieuwe schijven in windows.
Voor het laggen van je ut server zie ik misschien 2 oorzaken.
-je geheugen. 256 is niet veel voor gameserver als je er nog meer dingen mee doet. (zoals ftp) Ik ga uit van 256 mb gereserveerd voor 1 dedicated gameserver. Dus ik zou zeker 256 erbij prikken.
-wat is je verbinding?? als je gaat uploaden met je ftp en je hebt er een gameserver bij moet je wel een HELE snelle verbinding hebben. (chello gaat het niet trekken)
Ik heb bv mxstream. Ik kan met 55 kb downen, maar als ik met 7 kb upload kan ik niks meer doen, het duurt dan 2 min voor ik een inet site heb.
Nou ja, ik heb deze week waarschijnlijk een dual p3 1000 met hetzelfde abit mobo als jouw, dus we zullen dan eens verder kijken. Ik ga alleen cs servers draaien, dus heb er wel 1,5 gb ingegooid. met 256 mb heb je in cs af en toe al te weinig geheugen voor 1 dedicated server. Iets extra's en de boel loopt in de soep.
---Oja, voor ik het vergeet, dacht dat J.H. in C.S. zei; Metallica gives you heaven,.... :)---