Printer print paars ipv normale kleuren

Pagina: 1
Acties:
  • 8.718 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:14

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Ik heb een HP 720c printer.
mijn os is Win2k.

omdat mijn printer nogal paarse afdrukken maakte ipv waar het blauw moest zijn, kocht ik een nieuwe kleurencartridge. Ervan uitgaande dat het blauw uit de oude cartridge op was (ik print er veel mee, vandaar).

het probleem is nu dat ie nog steeds paars print! %@(&%@(#^&)*@&^:( en nu doet ie het alleen zwart/wit lijkt wel :(

Ik gebruik de standaard-drivers van win2k. en de cartridge is net nieuw (originele van HP)/. Zwart is ook redelijk nieuw trouwens :)

Wie weet de oplossing? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Draai het test programma eens van je printer.
Heeft bij mij al eens de oplossing gegeven, de prints waren gelig.

Verder kan het zijn dat de toevoer van de inkt verstopt is met inktresten. Haal je printer eens open en maak met een nat wattenstaafje de printer schoon. Goed uitkijken met je kleren want die inkt maakt gemene vlekken.

Als dat niet helpt kan je ook een gratis schoonmaaksetje bestellen op de site van HP voor je printer. Draai de CD (waar ook op uitgelegd staat hoe je printer het beste zelf schoon kan maken) en volg de instructies.

Opgelost hoop ik voor je...

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincentdeboer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:00

vincentdeboer

Save water, drink beer !!!

heb ik ook gehad bij win2k met mijn HP 930, daarna de nieuwste 2k drivers gedownload en toen werkte ie ineens wel.

Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | AMD Ryzen 7 5700x | Kingston DDR4 FURY 2x16GB 3600 cl16 | Samsung 980 2TB | ASUS DUAL GeForce RTX 4070 SUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Kijk hier eens voor die gratis cleaning kit die ze opsturen (de mijne kwamen uit Ierland):

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/dj6ser_trklst.html

Voor drivers ben je hier op het juiste adres:

http://www.hp.com/cposupport/software.html

You're welcome :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Geweldig :(
Geen win2k drivers voor de HP Deskjet 720 ;(

probleem is: deze week moeten er een hoop dingen geprint worden voor school op glossy paper. tis nogal belangrijk! (cd-hoesjes voor de afgestudeerden).

ik heb de printer zojuist grondig schoongemaakt maar dat heeft niet geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cruncher
  • Laatst online: 04-07 09:40

cruncher

wanna crunch someone?

Op zondag 30 september 2001 22:17 schreef VageGast het volgende:
Kijk hier eens voor die gratis cleaning kit die ze opsturen (de mijne kwamen uit Ierland):

http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/dj6ser_trklst.html

Voor drivers ben je hier op het juiste adres:

http://www.hp.com/cposupport/software.html

You're welcome :)
Bedankt voor de link, als je zelf moet gaan zoeken op de hp-site kun je nog wel even......... :z
Helaas geen kit voor een HP1120C, die van mij print geen geel meer...... :( ondanks nieuwe cartridges...

can you read my mind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 22:31 schreef cruncher het volgende:

[..]

Bedankt voor de link, als je zelf moet gaan zoeken op de hp-site kun je nog wel even......... :z
Helaas geen kit voor een HP1120C, die van mij print geen geel meer...... :( ondanks nieuwe cartridges...
Hmm een soortgelijk probleem dus :(

maar ik denk dat ik het nu gefixt krijg! Leve de zeer brakke drivers van win2k :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Kloteding blijft paars printen :(

Welke printer van HP gebruikt dezelfde cartridges als de 720, die nu nog in de winkels te krijgen zijn? :? (hp 810 etc zijn al niet meer te krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30799

Ik denk de 710...de 710 en 720 ontlopen elkaar niet veel...en daar zijn nog steeds cartridges voor te krijgen. Zou mooi zijn, zit ik met mijn 710, kan ik een nieuwe printer kopen omdat mijn cartridges op zijn?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Tja 2 cartridges kosten haast meer dan de printer zelf! :P

en een 710 is niet meer te krijgen. Ik kan er 1 krijgen via m'n werk, maar ja: ik vraag me af of het de moeite waard is om daar F150,- voor aan uit te geven. Zeker als HP echt puur garantie geeft op de fabricagedatum en niet op de factuurdatum :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

Boedha

Niks

Heb dit ook meegemaakt met mijn HP 895Cxi, bleek dat van het kleurenpatroon GEEL op was. Deze bijgevuld met zo'n opvulsetje, en patroon print weer als de beste.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 23:29 schreef Boedha het volgende:
Heb dit ook meegemaakt met mijn HP 895Cxi, bleek dat van het kleurenpatroon GEEL op was. Deze bijgevuld met zo'n opvulsetje, en patroon print weer als de beste.
ja maar, ik heb het nu dus dan zogenaamd bij 2 cartridges, waarvan 1 gloednieuwe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

probeer eens je printerschoontemaken met die schoonmaak software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Duurt trouwens een weekje voor die setjes in de brievenbus zitten hoor. Komt uit Ierland, ik heb er 5 tegelijk besteld destijds en kreeg er netjes 5 gratis per post >:)

Kan dus wel ff door met schoonmaken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
* Hele grote schop *

Ik heb een HP Deskjet 815C en de mijne print alleen nog maar gelig en blauwig (dus de rood is op zou je zeggen).

De cartridges zijn beiden nog geen maand oud, de schoonmaak software etc. helpt ook niet en het vreemde is: gisteren kon ik nog prima printen, net deed ik 1 pagina per ongeluk met verkeerde instelling (landscape ipv portrait) en toen ik die opnieuw wilde printen deed ie de helft goed en de andere helft fout.

Sindsdien doet ie 't dus niet meer goed.

Windows XP met de ingebouwde drivers (op de site van hp staan geen andere)

Wat nu :?
Pagina: 1