[Dutchtone] - in de prullenbak ermee !

Pagina: 1
Acties:

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
bel ik naar die fukkers, nadat ik merkte dat geen van mijn 2 sim kaarten werkten.
Nu zeiden ze bij de Fruttone klantenservice dat ik meer als 1jaar en 3 maanden niet had gebeld (vaag zeg hoe ken da als ik die telefoon 1 jaar en 1 maand heb ?)
iig, om een lang verhaal kort te maken zit ik nu met 2 niet werkende ducthtone simkaarten.
Ze hebben me uit het systeem gegooid, en het ergste is nog ze willen mijn Ericsson T10s ook nie unlocken omdat ik nie in het systeem sta, ik zou dan een nieuwe dutchtone telefoonkaart moeten kopen.

conclusie:
Ga alleen met dutchtone in zee als je je telefoon gaat unlocken beltegoed opbellen en Dutchtone in de vuilnisbak !
u begrijpt het wel die #$#^&$*^&^@#$% van PIEP komen er bij mij nooit meer in

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Dat is bij alle providers zo hoor dat je na een jaar je simkaart kan weggooien.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• markvt

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 21:46 schreef Tonnetje het volgende:
Dat is bij alle providers zo hoor dat je na een jaar je simkaart kan weggooien.
'T was nie eens een jaar, 3 mnd nie bellen en wegpleuren bij Pruttone

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
beltegoed is altijd maximaal één jaar geldig en daarna heb je nog eens drie maanden de tijd om op te waarderen. doe je dit niet dan is het weg aansluiting (terecht m.i.) en kun je een nieuwe simkaart kopen.

er is echter nog een voorwaarde waar je aan moet voldoen en dat is dat je beltegoed niet langer als zes maanden op nul mag staan. ook dan is het dag simkaart en mobiel nummer....

het stukje van het niet verstrekken van de unlockcodes is natuurlijk bull-shit, dit is iedere provider namelijk wettelijk verplicht om de codes na een jaar vrij te geven.....

• markvt

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
het stukje van het niet verstrekken van de unlockcodes is natuurlijk bull-shit, dit is iedere provider namelijk wettelijk verplicht om de codes na een jaar vrij te geven.....
Konden ze niet geven omdat ik niet meer in het bestand voorkom daarzo, heb alle gegevens en de simkaart met werkende pincode, bon heb ik misschien ook nog wel ergens, bewijzen zou ik wel kunnen dat die telefoon van mij is..

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op zondag 30 september 2001 22:33 schreef markvt het volgende:

[..]

Konden ze niet geven omdat ik niet meer in het bestand voorkom daarzo, heb alle gegevens en de simkaart met werkende pincode, bon heb ik misschien ook nog wel ergens, bewijzen zou ik wel kunnen dat die telefoon van mij is..
dat is tevens onzin, want iedere klant staat geregistreerd in het systeem, ook diegenen die gedeactiveerd zijn! alleen als je je nooit hebt geregistreerd, dus het prepay toestel op jouw naam hebt gezet, kunnen ze je niet helpen, omdat er geen adresgegevens zijn om de codes naar toe te sturen. heb je je wel geregistreerd dan moet je dus de codes kunnen krijgen....
Pagina: 1