Toon posts:

Hal0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mischien al 100 keer over gehad, in dat geval: moderator sluit deze thread maar..

Maarreeh ik ben persoonnlijk ERRRG benieuwd naar hal0, ik verwacht er echt heel veel van
qua graphix, gameplay, multiplay...
Ik zou graag dit spel bij voorbaat al spel van 2000 willen noemen :)
En...wat vinden de mede-tweakers er van? Wat zijn hun verwachtingen omtrent deze mega titel??

Verwijderd

hoge verw8ingen, alleen jammer dat 't zo lang duurt

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 20:48
wat is hal0........ misschien een link ff peesten

• Idéfix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-08-2024

Idéfix

Gewoon een hond

Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers

• elmuerte
cool

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Jazekers, dit wordt een moddervet spel :)
Kunnen we weer lekker online auwehoeren in buggy's en tanks. Wat mij dan helemaal vet lijkt zijn van die clans als het ware in zo'n wereld. (beetje het idee van mad max met de wildernis enzo) :P

Reken er maar op dat deze titel een award gaat binnenhalen en ik denk dat diablo 2 ook een award gaat halen maar ach ja we zien wel als het zo ver is :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• elmuerte
/me wilt een G4

want ik denk niet dat het op een normale PC ook zo lijp draait

Verwijderd

Dat schijnt best wel mee te vallen. Er zijn al demonstraties geweest op een PII-400 met TNT2, en ook toen zag het er waanzinnig mooi uit.
Bungie has pointed out that speculation on system requirements is pointless since the game is not far enough along in development for Bungie themselves to know. However, we do know the specifications of several machines on which Halo has been demonstrated to the press. The Macworld NY demo was run on a G3/400 and its stock Rage 128/16MB card, apparently delivering a frame rate good enough that no one really noticed any deficencies. Elsewhere, Halo has been demoed on a P2/400 sporting a TNT.
En nog leuk plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://216.92.108.101/i/952878640.jpg

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
DIablo2 gaat zuigen... sjek de beta maar, te weinig veranderd.... en de res. zuigt hard!

Maar Halo... o my god.... welcome to the next generation kids!

Nu me pa een G3/4 gaat kopen, weet ik wel wat ik daarna ga kopen :P

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Verwijderd

KIjk naar de demo uit :), het zou op een p3/Athlon+GeForce toch zeker niet minder lopen dan op een Mac he :)
Pagina: 1