They made me do it.
Dit soort pictures vind ik toch wel erg cool

Weten jullie misschien coole sites met meer van dit soort picture etc...
En hoe noemen ze dit soort pictures eigenlijk

Weten jullie misschien coole sites met meer van dit soort picture etc...
En hoe noemen ze dit soort pictures eigenlijk
Uhm tja wat vind je er cool aan? Is gewoon een toon achtig trace stijl. Kan jezelf ook redelijk easy maken (kost maybe alleen wat tijd)
Weet niet een twee drie waar je zoiets kan vinden.
|{ brrr }] |
Ik vind het er gewoon leuk uitzien!!Op zondag 30 september 2001 21:24 schreef Yellow het volgende:
Uhm tja wat vind je er cool aan? Is gewoon een toon achtig trace stijl. Kan jezelf ook redelijk easy maken (kost maybe alleen wat tijd)
Je ziet steeds meer in dit soort stijl, ook qua reclames en clips etc.
sja dan moet je een beetje kunnen tekenen en kunnen illustratoren 

je kunt ook een poging doen om foto's te tracen, maar in feite is het natuurlijk gewoon een soort "mapping"

je kunt ook een poging doen om foto's te tracen, maar in feite is het natuurlijk gewoon een soort "mapping"
Stoer; Marduq
Verwijderd
Niet weer dat eendje....Op zondag 30 september 2001 22:30 schreef XangadiX het volgende:
sja dan moet je een beetje kunnen tekenen en kunnen illustratoren
Hmm, dat doet me denken aan die DOXA van twee weken geleden, die gratis haar img-talenten aanbood...
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd

10 minuten werk...
Niet helemaal wat je bedoelt (?), maar dit soort 'tekeningen' krijg je door foto's met grove lijnen / kleurvlakken over te tekenen.
xfile / grrrrene had er toch zo eentje in 't icoon?Op zondag 30 september 2001 21:19 schreef izzii het volgende:
[afbeelding]
Vraag het die eens...
Btw als je van die images leuk vindt, zoek de Microsoft Clipart eens na
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Die tweede is gemaakt door Waxle als ik me niet vergis (en dan bedoel ik die uit icoontje xfile)
trends zuigenOp zondag 30 september 2001 21:28 schreef izzii het volgende:
[..]
...
Je ziet steeds meer in dit soort stijl, ook qua reclames en clips etc.
idd... het leuke is om zelf een trend te zettenOp zondag 30 september 2001 23:00 schreef nelis het volgende:
[..]
trends zuigen
(doe niet moeilijk, vind zelf leuke plaatjes uit!)
tipje: wat was de originele naam van die images? zoek ze daarmee eens op images.google.com ...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Adobe Illustrator kopen
potlood en papier roelen!!Op zondag 30 september 2001 23:22 schreef GraasGast het volgende:
Adobe Illustrator kopen
"You're only as good, as what you did last week."
* Pelle heeft zichzelf even onder handen genomen met fotosoep

* Pelle zal hier echter nooit goed in worden

vind um anders wel grappig (in de zin van mooi)Op maandag 01 oktober 2001 00:50 schreef Pelle het volgende:
* Pelle heeft zichzelf even onder handen genomen met fotosoep
[afbeelding]
Hmja, op zich ben ik wel te herkennen, maar zo vet als die dingen die izzii postte (is dat Lotte, die bovenste?) zal ik ze nooit kunnen maken. Puik werk!Op maandag 01 oktober 2001 01:19 schreef nelis het volgende:
vind um anders wel grappig (in de zin van mooi)
(wie heeft ze gemaakt overigens? waxle allebei?)
hmm...wat nog wel leuk is om te vermelden, mijn bovenbuurjongen is freelance illustrator en maakt echt wel toffe dingen. Kennen jullie bijv. de clip van Brainpower - de vierde kaart? Die heeft hij samen met een vriend van hem ( Cosh, legendarische grafittischrijver ) gemaakt. Hier wat werk van hem:

Op de website van het buro via hij werkt is nog veel meer van zulke dingen te vinden:
http://www.letsgoshoppingaround.com/index2.html
(tip. kijk ook eens bij Cosh!!)
En hij maakt bijna alles eerst met potlood en papier, en daarna lekker natekenen in Illustrator.

Op de website van het buro via hij werkt is nog veel meer van zulke dingen te vinden:
En hij maakt bijna alles eerst met potlood en papier, en daarna lekker natekenen in Illustrator.
Wow.. die gasten heersen echt!Op maandag 01 oktober 2001 01:38 schreef oh,when? het volgende:
Errrug mooi!
Dat icon van xfile heeft inderdaad waxle gemaakt en die andere is gewoon van 2stepsahead.Op maandag 01 oktober 2001 01:32 schreef Pelle het volgende:
[..]
Hmja, op zich ben ik wel te herkennen, maar zo vet als die dingen die izzii postte (is dat Lotte, die bovenste?) zal ik ze nooit kunnen maken. Puik werk!
(wie heeft ze gemaakt overigens? waxle allebei?)
WOW dat kicks echt ass!!Op maandag 01 oktober 2001 01:38 schreef oh,when? het volgende:
hmm...wat nog wel leuk is om te vermelden, mijn bovenbuurjongen is freelance illustrator en maakt echt wel toffe dingen. Kennen jullie bijv. de clip van Brainpower - de vierde kaart? Die heeft hij samen met een vriend van hem ( Cosh, legendarische grafittischrijver ) gemaakt. Hier wat werk van hem:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cosh roeleert
He f#ck heb ik een Doxa gemist??? waar kan ik die vinden moet natuurlijk wel de award goed onderhoudenOp zondag 30 september 2001 22:44 schreef Prammenhanger het volgende:
Hmm, dat doet me denken aan die DOXA van twee weken geleden, die gratis haar img-talenten aanbood...
Hé weet je ook welk animatie programma ze hebben gebruikt?Op maandag 01 oktober 2001 01:38 schreef oh,when? het volgende:
Daarstraks stond het er hoe het gedaan werd volgens mij.Op maandag 01 oktober 2001 09:14 schreef 2 het volgende:
[..]
Hé weet je ook welk animatie programma ze hebben gebruikt?
Er stons volgens mij dat het eerst gewoon met pen en papier werd getekend en daarna ingekleurd met illustrator.
Als ik het goed heb hoor
Maar illustrator lijkt me niet echt een animatie programmaOp maandag 01 oktober 2001 10:03 schreef izzii het volgende:
[..]
Daarstraks stond het er hoe het gedaan werd volgens mij.
Er stons volgens mij dat het eerst gewoon met pen en papier werd getekend en daarna ingekleurd met illustrator.
Als ik het goed heb hoor
yup...Flash...Op maandag 01 oktober 2001 09:14 schreef 2 het volgende:
[..]
Hé weet je ook welk animatie programma ze hebben gebruikt?
dus: idee -> potlood en papier -> Illustrator -> Flash -> output naar full PAL
Op maandag 01 oktober 2001 10:43 schreef oh,when? het volgende:
[..]
yup...Flash...
Dacht ik dus al, vetjesOp maandag 01 oktober 2001 10:43 schreef oh,when? het volgende:
[..]
yup...Flash...
Ik heb ooit eens deze gemaakt van mezelf:

Is al een aantal jaar geleden, toen zag ik er nog zo uit

Is al een aantal jaar geleden, toen zag ik er nog zo uit
Pagina: 1