Toon posts:

Silverstone instellingen F1 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Tot op heden kom ik tot een toptijd van zo'n 1'28'' Dit moet beter kunnen! Echter wat is de goede instelling van dit racemonster voor Silverstone?

Gaaf spel!!!! Geluid is echt perfect

Gr S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31
Ik rij ook 1.28min...
Best wel goede tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet welke auto je hebt, maar ik neem aan de McLaren of Ferrari.
Dan moet je gewoon blijven proberen door de vleugels en spoilers steeds iets anders in te stellen of zo weinig mogelijk benzine in de tank dat je er net 3 rondjes mee kunt rijden :)
Ik vindt ut zelf ook wel kick om steeds je eigen tijd te verbeteren (ik heb Official Formula 1 Racing), ik heb alleen dat F1 2000 (nog) niet, me pctje kan dat niet aan
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NefeliM
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:44
Ik rijd daar 1.23.4** NO BULLSHIT.
met een Arrows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De auto is ook veel sneller als je een bepaalde rijhulp uitzet (weet niet precies welke). Dat scheelt echt heel veel in tijd en snelheid van de auto. Ga nu ook ff proberen wat mijn tijd wordt. Post de tijd hier nog wel ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kom nu tot 1.27.4 Niet slecht maar kan beter!
Ik zou weleens willen weten hoe met aan 1.23 komt? Met alleen goed sturen kom je er niet mee. gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 14:27
[quote]
De auto is ook veel sneller als je een bepaalde rijhulp uitzet
[quote]

Gewoon direct leren rijden zonder rijhulp....

Wordt je vanzelf een stuk sneller van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NefeliM
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-09 07:44
Dus echt wel met goed sturen, wat denk je dat ik me eigen voor het lapje ga zitten houden, dat schiet toch niet op.
Tijdens race rijd ik trouwens iets "slechter" maar als ik die tijden van jullie lees nog steeds redelijk.

een standaard afgestelde Arrows rijd ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check hier ff staan alle settings voor alle banen. http://www.bhmotorsports.com /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat bedoelde ik nu! Geweldige site die http://www.bhmotorsports.com hebben ze echt alles. Racen met die hap!!!!
Kijken of ik nu ook de 1.25 haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haalde 1.27 nogwat. Had ook een rondje 1.22 maar dat is als je bepaalde bochten afsnijd en dan telt je tijd niet mee.
Pagina: 1