Ik heb een vraagje over de toetsen op een toetsenbord, je hebt 2 verschillende volgensmij, de normalen, en de gene met een zachte druk ofzo. Hoe noem je dat? klopt het dat je dat cherrykey noemt?
ehh wat bedoel je precies?
Verwijderd
Je bedoelt de key tronic toetsenborden met ERGOforce
Dat wil zeggen dat minder kracht hoeft te zetten met de pink en meer kracht moet zetten met de wijs vinger.
Als je met 10 vingers typt. ik hoop dat je dat bedoelt
Dat wil zeggen dat minder kracht hoeft te zetten met de pink en meer kracht moet zetten met de wijs vinger.
Als je met 10 vingers typt. ik hoop dat je dat bedoelt
Ik denk dat je bedoelt dat cherry-keyboards anders typen als andere, is idd zo, typen zwaarder en "klikken" minder, vind het zelf wel fijn
Cherry is niet zo zeer een type als een merk.
'T is wel waar dat cherry keyboards een beetje, tja, zompig aanvoelen. Niet echt een stevige aanslag. Vind ik persoonlijk wel lekker.
Valt me echter wel op dat er tussen de verschillende cherry keyboards onderling behoorlijk wat verschil zit. We hadden op school aan alle pc's zo'n ding hangen, maar ze tiepten allemaal anders.
'T is wel waar dat cherry keyboards een beetje, tja, zompig aanvoelen. Niet echt een stevige aanslag. Vind ik persoonlijk wel lekker.
Valt me echter wel op dat er tussen de verschillende cherry keyboards onderling behoorlijk wat verschil zit. We hadden op school aan alle pc's zo'n ding hangen, maar ze tiepten allemaal anders.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Pagina: 1