Audigy versus live 5.1

Pagina: 1
Acties:

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
wat vinden jullie de nieuwe geluidkaart van Creative Labs,
ik heb zo mij twijfels. Op dit moment bezit ik een Live 5.1, en bevalt goed. En wat ik persoonlijk ook een prettige eigenschap vind is, dat je hem op dit moment voor onder de honderd gulden kan kopen, dit is wel de oem versie.
Mij vraag is zijn deze kaarten nou met elkaar tevergelijken,dus ik bedoel de Live 5.1 en de Audigy player.
En is het prijs verschil gerechtvaardigd ???.

Bedankt voor eventuele reactie's

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:21
De Audigy is niet nodig tenzij je zeer fanatiek bent. Jouw Live 5.1 is dan denk ik wel goed hoor :)

Wat betreft de prijs, die is wat mij betreft way to hoog.

Verwijderd

http://www.tweakers.net/nieuws/18598?

Bekijk ook ff deze url :P
Daar heb ik als reply nog een erg intelligente vraag gesteld ;)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 30 september 2001 20:38 schreef AirHead het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/18598?

Bekijk ook ff deze url :P
Daar heb ik als reply nog een erg intelligente vraag gesteld ;)
je doet je nick wel eer aan.

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 20:52 schreef jadjong het volgende:

[..]

je doet je nick wel eer aan.
He, gaan we persoonlijk worden :P

Toch had ik iets dergelijks wel op tweakers/GoT gelezen, niet TE snel oordelen :)

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zondag 30 september 2001 20:54 schreef AirHead het volgende:

[..]

He, gaan we persoonlijk worden :P

Toch had ik iets dergelijks wel op tweakers/GoT gelezen, niet TE snel oordelen :)
alleen het probleem is dat bij cd rippen geen gebruik gemaakt wordt van de geluids kaart.
misschien dat ze er een anti mp3 afspeel filter op zetten, maar dan verdient creative ook niets meer

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 21:03 schreef jadjong het volgende:

[..]

alleen het probleem is dat bij cd rippen geen gebruik gemaakt wordt van de geluids kaart.
misschien dat ze er een anti mp3 afspeel filter op zetten, maar dan verdient creative ook niets meer
Ik weet ook helemaal niet precies wat t nou was, daarom heb ik ook twee maal de :? smiley gebruikt EN nog de vraag of ik helemaal verkeerd geïnformeerd was, dus ik hield aardig wat mogelijkheden open :) .
Dat rippen, tja, was niet letterlijk zo bedoeld, maar ik weet wel dat er toen een topic over was dat er iets met die kaart was, éen of andere beperking/ beveiliging . Of ik nog vager kan worden ? Vast wel :)

• Dennis
AirHead heeft het wel juist, er heeft idd. iets over een beveiliging op Tnet gestaan :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

Beaves

Usque ad Finem

Ik ben ook tevreden met mijn 5.1 Player, op één ding na, namelijk de nogal brakke drivers waardoor ik nog steeds geen 5.1 onder Win2K heb. Zeer irritant.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 21:10 schreef dennisdotcom het volgende:
AirHead heeft het wel juist, er heeft idd. iets over een beveiliging op Tnet gestaan :)
Thnx, je bent mijn redding, voordat ik me ergens inl*l, waar ik niet meer uitkom :D

• Dennis
Op zondag 30 september 2001 21:12 schreef AirHead het volgende:
Thnx, je bent mijn redding, voordat ik me ergens inl*l, waar ik niet meer uitkom :D
http://www.tweakers.net/nieuws/16076
Bij HardOPC heeft men wat gegevens online gezet over de roadmap van Creative. De belangrijkste gebeurtenis is de introductie van de SoundBlaster Audigy lijn, die de huidige Live! serie gaat vervangen. Voor deze nieuwe kaarten wordt de nieuwe EMU10K2 processor gebruikt, deze is een stuk krachtiger en kan twee keer zoveel effecten laten horen. Verder is er ondersteuning voor een tweetal FireWire poorten en het laatste belangrijke punt is het gevreesde Secure Content Support:

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 21:16 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

http://www.tweakers.net/nieuws/16076
[..]
" Secure Content Support "
Bedankt, daar had ik t idd over :)
Pagina: 1