Toon posts:

Vastlopers na vid kaart overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo

Kheb een irri probleem

-ik had een gf2mx(creative)
-verkocht hem en flikkerde er tijdelijk mn andere mx in(powercolor)
-ik kreeg mn nieuwe gts

en sindsdien heb ik vastlopes, het is geloof ik zon beetje begonnen bij het overzetten van mn andere mx(powercolor)

toen die eruit ging en de leadtek gts erin kreeg ik steeds vaker last van vastlopers. En met vast bedoel ik helemaal vast muis niks reageert meer (geen reboot)

soms 2 x snel 8ter elkaar en soms juist lange tijd niet

ik heb een 230 watt voeding, maar weet niet of t daaraan zou kunnen liggen.

weten jullie wat het kan zijn :? ik draai xp btw

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

230 watt is idd misschien een beetje weinig als ik zo naar je specs kijk... ik weet niet of er veel verschil is in het powergebruik van een mx of gts, misschien dat iemand anders dat weet.
Maar ik zou idd eerst even voor de zekerheid kijken of het toch niet ergens anders aan ligt.

Heb je wel de Via 4-in-1 drivers en de laatste detonators geïnstalleerd? Hoe zit het met de temperaturen enz?

Suc6

#

Verwijderd

Topicstarter
de temperatuur is normaal 50 % van proc maar ik heb bij de installatie van xp geen 4in1 drivers geinstalleert. omdat ie alles automatisch pakte. zou dat t kunnene zijn :?

Verwijderd

Topicstarter
waarom heb ik in godsnaam die topic hier neer gezet :(

Verwijderd

Topicstarter
waarom heb ik in godsnaam die topic hier neer gezet :(
mn excuses hiervoor

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op zondag 30 september 2001 20:42 schreef VanCap het volgende:
de temperatuur is normaal 50 % van proc maar ik heb bij de installatie van xp geen 4in1 drivers geinstalleert. omdat ie alles automatisch pakte. zou dat t kunnene zijn :?
o ja sorry, ik had even niet gezien dat je xp draait (overheen gelezen). In XP zijn de 4-in-1 drivers voor zover ik weet al gewoon ingebakken, dus die hoef je idd niet te installen..

#

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:10
IK denk dat het je voeding is, 230 watt is wel erg weinig voor tb1200 met een gts erbij!

maarja, ik weet dat daardoor meestal SPONTANE reboots komen, en geen echte vastlopers :?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 13:21
ik had ook vastlopers en dat soort dingen toen m'n athlon800 doorschuifde naar 2e systeem en er een gf2mx inging. moest toen m'n agp driving control veranderen.

Verwijderd

Koop maar een nieuwe voeding, liefst 300 of zelf 350watt. :) Die zijn wat beter voor AMd en zeker een GTs.
Pagina: 1