Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vast in half life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, ik weet het, ik loop hier wat mee achter, maar eerst waren UT en Quake en nog wat andere games aan de beurt.. :)

Nu dan bezig met het gloeiend goeie spel half life....alleen zit ik zo vast als een huis.
Al walkthrougs geraadpleegd, maar ik kom er niet uit, so please help!

Het gaat om het level Blast pit.
Je moet in de test ruimte de fuell, oxygen en power aanzetten om het tenakel monster te kunnen vernietigen.
Na vele doden gestorven te zijn eindelijk langs het monster, en de schakelaars voor de oxygen en fuell gevonden en aangezet.
Terug naar de testruimte, lampjes branden!
Hoera, maar niet van de power, waar en hoe zet ik die aan ????? In de testruimte zelf lukt het niet, alles geprobeerd T'is vast iets stoms dat ik over het hoofd zie, maar ik wil dit gave spel graag uitspelen, dus ......

Alvast many thnx :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:38
Poeh.. lang geleden dat ik daar was.

Allereest een hint, als je langs het beest moet gooi granaten ver weg, dat leid hem af, en loop RUSTIG (met shitft) en ga gebukt van de trappen af.

In de blast chamber zijn 2 deuren dichtgeslagen met planken, door 1 door vindt je 2 schakelaars, door 1 deur vindt je 1 schakelaar.

Heb je ze allebei al gehad? anders zou ik nog maar eens een kaar allebei langsgaan.

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Topicstarter
Thaaaaanx, ik denk dat ik nu verder kom!!!
En das wel lekker zo voor het weekend :) :) :)

Verwijderd

HL = the game!

Je moet ergens naar een generator gaan. Ik weet niet meer precies waar.

Volgens mij moet je uit die grote cilinder over zo'n bruggetje naar de buitenkant. Als je de goeie hebt gepakt kom je in een kamertje met van die rode critters aan het plafond. Daar zt rechts een gat met een lift naar beneden. Als het "goed" is val je in een bad met acid, en moet je als een gek een trapje vinden. Dan gangetje uitlopen, en hoppa, een generator!

ff uitvogelen hoe die "treintjes" werken, naar boven, en ALLEBEI de knoppen omzetten (of waren er twee generators? ik weetut nie meer...)

ff om de scientist die er bovenop ligt lachen, en trug gaan!