Ander vraagje The Sims :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb dus een probleempje. Ik heb in mijn 'keuken' in The Sims een goedkope tafel neergezet in het begin maar nu staat ie dus GRUWELIJK in de weg.. Je zou zeggen weghalen die zooi maar dat gaat dus NIET.. :(
Hij (lees spel ;)) blijft vol houden dat het object in use is. Ik heb alles al geprobeert.. stoelen weg, niks op tafel, niemand die iets AAN tafel wil doen...

Iemand??? HELP !!! Thx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16-09 23:33
Ik heb ook een keer zoiets gehad. Een zak chips die op de grond lag was constant In Use. Was niets tegen te doen. Zwaar irritant, constant dat geluid van die k*tvliegen. :( Het was gelukkig toen ik het spel net had dus ik ben toen opnieuw begonnen. Volgens mij bleek dit later een bug te zijn, misschien dat er inmiddels een patch voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jernst
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Heb ook zoiets met kranten die op de eettafel liggen, kan ik niks mee doen in live mode, kan ze gelukkig wel verplaatsen in buy mode, en daarna werkt alles weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 17:50

Kolky

subtitle not available

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben nog steeds zwaar verslaafd aan the sims.

Maar ik heb dat probleem nog nooit meegemaakt. Wel eens dat een object in use is, maar als je er ZEKER van bent dat niemand iets van plan is om met dat ding te doen (let ook op je gasten!), dan kun je hem gewoon verkopen. Er mag NIKS opliggen en niemand mag iets met de tafel doen.

Dat probleem met die krant en met die zak chips: Bel een werkster. Die regelt dan automatisch elke dag het huishouden voor 10 piek per uur. Een koopje en het bespaart een hele boel ergernis onder je bewoners. Die werkster maakt alles schoon. Ze maakt het bed op, doet de afwas, veegt de vloer, gooit oude kranten weg, gooit prullenabkken leeg, enz.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jernst
  • Laatst online: 17-06-2024

Jernst

Heb een werkster, maar ook zij krijgt de krant er niet weg.