TVkaart: Lost een versterker dit op?

Pagina: 1
Acties:

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb ongelofelijk slecht beeld op me tvkaart (zie dit plaatje: )
http://home.wanadoo.nl/d-jay/slecht.jpg

Lost een signaalversterker dit op, of moet er meer gebeuren?

edit:

een paar mensen vertelden me dat dit beeld wel heel extreem is, dus ik vraag me af of alleen een signaalversterker genoeg is

• DutchPlayer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11-2025
Bij mij heeft het wel geholpen, moet je niet zo'n cheap ding hebben van de praxis maar wel een beetj degelijke van de elktro boer uit dde buurt.

Door dat de kabel bij mij van beneden kwam had ik veel kabel verlies. Dus versterker had geholpen.

AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38

• mjszwo
  • Niet online
moet je niet zo'n cheap ding hebben van de praxis maar wel een beetj degelijke van de elktro boer uit dde buurt.
en aan wat voor prijs moet ik dan ongeveer gaan denken?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Zo'n praxis ding werkt hier wel.
Maar goede kabels wil ook een stuk helpen.

Sommige PC's storen nogal flink op de kabel. Als hier de PC boven aanstond dan viel RTL5 ook half weg. Maar met een praxis antenneversterker van 30 gulden werkt is het beeld weer normaal.

Senile! Senile Oekaki

• mjszwo
  • Niet online
Als hier de PC boven aanstond dan viel RTL5 ook half weg.
Maar ik heb dit niet alleen bij RTL5, dit heb ik bij alle zenders, zelfs ned1,2 en 3.

Ik ga morgen wel ff zo'n Praxis-ding halen en als hij het niet goed doet ruil ik hem en neem ik een duurdere....