Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Welke joystick/gamepad voor UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik zoek een leuk joystickie of Gamepadje om te UT-en (ik krijg een beetje RSI verschijnselen van die muis en toetsenbord combi :'( :'( )maar ik zou niet weten welke. Keb gister op aanraden van één of andere EIKEL :( toch een fragmaster gekocht....dat klote ding gaat vanavond dus direct terug naar de winkel. Je ken niet eens normaal omhoog kijken met dat ding, en als ik ff een leuke sniper actie wil uithalen gaat dat niet omdat dat kreng een beetje blijft hangen en dus continue heel langzaam blijft bewegen...Kut ding klote #$$%##@$$%#^&$. :( :( :(

Maar welke kan ik dan nemen, de Guillemot Dual Analog gamepad ziet er wel cool uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.guillemot.nl/gamme/accesspc/dualanaloggamepad/images/bandeau_dagp.jpg

( specs zie: http://www.guillemot.nl/gamme/accesspc/dualanaloggamepa d/dualanaloggamepad.html )

maar of tie goed werkt??? tja ik vertrouw het niet meer...So Help me please !!! :'( :'( :'(

Verwijderd

Tja, toch zal alles wel wennen zijn als je je vertrouwde mouse, keyboard gewent bent.
Ik zou zeggen koop een goede bureau en stoel en houd die muis voor te UT-en.
Werkt het best en snelst, maarja de gezondheid gaat voor natuurlijk.

Hoi

Ps, die Wingman(Logitech) gamepadjes zijn niet verkeerd trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ergonomisch bureau (op maat gemaakt zeg maar) en Dito stoel..dat geintje heeft me 2,5 rug gekost dus dat zit wel goe. keb ook zo'n gel muismatje en een cordless wheel mouse. Alles tegen RSI, met normaal pc-en gaat het wel maar bij het belangrijkste(spelletjes :) ) krijg ik er last van.

Verwijderd

Is wel shit voor je inderdaad, maar als je dan dus perse een gamepad wilt dan zijn die Wingman erg fijn ik heb er zelf ook een vor mijn andere spellen, nfs5 enzo.
Het is effe wenne in het begin maar als je eraan gewend bent dan zijn het coole dingen.

P.s. helpt fysio niet tegen dat rsi probleem?

Verwijderd

Topicstarter
Ach Monkey kvind het een beetje raar om bij de dokter te komen met het verhaal dat ik physiotherapie nodig heb omdat ik te veel en te lang zit te Unrealen. Op me werk enz heb ik er geen last van, maar als iemand mij probeerd te fraggu ga ik aardig met de controls te keer om dat te verhinderen...ken gewoon niet zo goed tegen me verlies denk ik :) (en ik ben gewoon een standaard playertje dus als ik op de verkeerde server terecht kom moet ik me flink uitsloven). En BTW de tijd die ik 's avonds kwijt zou zijn aan de physio besteed ik liever aan gamen :) :) :)

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

he wolfman, volgens mij speel jij ook unreal tournament op je werk !!!!
P.S. Hoe staat het met de levels ik heb nu alle dm en as gedowned.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Verwijderd

Topicstarter
Hey MR M..ehh FORCE.

CTF komt Maandag julie kant op. keb een weekie vrij maar ga woendag pas naar schertelling. dus keb wel ff de tijd om een bakie te komen doen. tzijn er 247 dus je ken weer ff vooruit. Eind mei ben ik hier trouwens weer pleite dan ken ik je helpen met naar beneden laden... maar ehh we hadden hier over gamepads..jij houd die ontwikkelingen toch ook scherp bij. Dus vertel... wat denk jij nou wat een goeie is.

Verwijderd

Ach ja dat is waar ook allemal nuttig tijd die je steekt in fysio is nuttiger voor ut-en eheheheheh.

Hoi

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dit is nou eens aardig :) ik kreeg een mailtje van een medewerker van Guillemot zelf met nog wat specs en de garantie dat het goed werkt. en zelfs de telefoon nummers van leveranciers enz. ok ik zal ook deze specs ff delen:
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/chrusher_ut/pic/D_A_G.jpg

Maar ik sta nog steeds open voor suggesties.
Pagina: 1