Toon posts:

A7M266 Vcore verhogen in jumperfree mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vcore verhogen kan niet in de bios van de Asus A7M266, echter wel met een stapel jumpers op het mobo als je hem in jumpermode zet. maar in jumpermode moet je ook de FSB handmatig instellen met een DIP-switch. maar hoe kan ik dan de fsb over de 133 krijgen? instelmogelijkheden middels de DIP-switch liggen tussen de 100 en 133 mhz.

beetje onnozel, heb je je Vcore verhoogd ( om het OC-en te bevorderen) maar vervolgens kan je de fsb niet opvoeren? of zit ik er nou helemaal naast..ware het niet dat ik die Multiplier-mod niet gedaan had dan kon je helemaal niet overclocken met een verhoogde Vcore.

is er geen manier om Vcore te verhogen en daarna toch nog in de bios de fsb kunnen veranderen?

mvg Eddy

• Klaasje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-03-2025

Klaasje

Astra 1.7 DTI 105PK 260NM

Op zondag 30 september 2001 19:13 schreef Eddy66 het volgende:
Vcore verhogen kan niet in de bios van de Asus A7M266, echter wel met een stapel jumpers op het mobo als je hem in jumpermode zet. maar in jumpermode moet je ook de FSB handmatig instellen met een DIP-switch. maar hoe kan ik dan de fsb over de 133 krijgen? instelmogelijkheden middels de DIP-switch liggen tussen de 100 en 133 mhz.

beetje onnozel, heb je je Vcore verhoogd ( om het OC-en te bevorderen) maar vervolgens kan je de fsb niet opvoeren? of zit ik er nou helemaal naast..ware het niet dat ik die Multiplier-mod niet gedaan had dan kon je helemaal niet overclocken met een verhoogde Vcore.

is er geen manier om Vcore te verhogen en daarna toch nog in de bios de fsb kunnen veranderen?

mvg Eddy
Dat zou ik nou welles willen weten, iemand??

Mycom Fulltower || 431 Watt Enermax || Asus A7M266 || AMD Athlon XP 2100+ || Arctic Super Silent Pro TC || 768MB DDR PC2100 || Pine GF 2 TI || Maxtor 80 & 120 || DVD 16/48 || Plextor 24/10/40A || SBLive 5.1 || DTT2200 || Logitech Cordless || IIyama 19

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
je kan wel de vcore verhogen (jumpers naast onderste PCI slot) zonder in jumpermode te gaan. daarna gewoon in je bios de FSB verhogen...