veranderen :)

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
zou het niet leuk zijn als je zelf je topic en je naam te kunnen aanpassen, zodat je niet met een naam loopt waar je een hekel aan hebt of dat je een spelfout in je topictitel\naam hebt gemaakt. (nu gaan jullie natuurlijk zeggen: had je maar na moeten denken voor dat je het typte, maar heeft iedereen niet eens een slechte dag met verzinnen?) dit topic is niet omdat ik iets wil veranderen, maar gewwon als vraag.

The devil is in the details.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
heb het idee van niet

1e 5 minuten, oke
maar daarna, als er al wat reacties zijn, en jij edit je topictitel en je bericht, stel dat je dus irri wilt zijn :P , dan denk ik niet dat dat zo "leuk" is

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:23
Op zondag 30 september 2001 18:58 schreef Marc00 het volgende:
(nu gaan jullie natuurlijk zeggen: had je maar na moeten denken voor dat je het typte, maar heeft iedereen niet eens een slechte dag met verzinnen?)
Waarom open je een topic als je het antwoord al weet ?

• Hahn
  • Nu online
ok het topictitel is misschien niet zo goed idee, maar je username veranderen lijkt me wel iets hoor

Verwijderd

Jaaaa!!Iedere 5 minuten een andere username zodat niemand meer weet wie je bent, total chaos!!!

Hmmz..klinkt inderdaad wel aantrekkelijk op een weirde manier :Y)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Word het allemaal niet duidelijker van als iedereen alles veranderd :)

• Hahn
  • Nu online
ok zo te zien is het helemaal geen goed idee :'( sorry het spijt me (sluit dit topic maar)

Verwijderd

Tja zie ook
[search=nick veranderen]
[search= topic titel veranderen]

Over nickname veranderen staat ook een stuk in de FAQ.
Het is het enige herkenningspunt hier op GoT. Zodra je dat verandert is dat in een klap weg.

Hetzelfe geldt eigenlijk voor topictitels. Stel voor dat je twee vragen hebt en de eerste wordt snel beantwoord, dan wordt de verleiding nogal groot om even de titel aan te passen aan de tweede vraag. Het herkenningspunt voor dat topic is dan weg.

Als zoiets voor slechts een bepaald aantal karakters en bijvoorbeeld binnen 5 minuten zou worden toegestaan, dan lijkt het mij wel een goed idee.
Pagina: 1