Compaq Presario Beeldscherm problemen

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Topicstarter
Jo,

ik heb hier nu een compaq presario (laptop) van iemand staan en daarvan is het beeldscherm behoorlijk fuckedup.

je krijgt niet echt duidelijk de kleuren te zien, net alsof je er altijd vanaf een verkeerde hoek tegen aan staat te kijken.

nu vraag ik mij af wat hiervan de oorzaak kan zijn. of dit kan worden aangepast, ofdat dit gewoon een hardware fout is. dit is btw. altijd al zo geweest.

deze is ooit eens bij de postbank besteld toen deze een actie hier voor had, ongeveer een jaar geleden.

dit zijn de specs (voor zover die nodig zijn):

Processor: Celeron op 566Mhz
HD: 3.4 GB / 1,4 GB
CD-Rom drive
56k6 Modem
Video kaart: Trident CyberBlade i1 AGP (77)
64 MB Ram
Windows 98.

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ik heb ook zo'n presario ding (met een celeron 466 en dezelfde videokaart). Bij mij is het beeld perfect. Dus ik weet niet wat het probleem precies is.

Volgens mij hebben ze wel eens een nieuwe videokaart driver uitgebracht, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat dat het probleem zal oplossen.

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Topicstarter
ik heb er wat instellingen geprobeert en is nu weer goed. maar denk niet dat het aan de instellingen lag, maar dat hij even moest opwarmen oid. kan dat zo zijn?

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
hmm weet ik niet.. zou niet mogen voor zo'n dure en relatief nieuwe laptop wel ?