Toon posts:

jump settings

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik heb een probleem, ik heb met mijn jump settings zitten ouwehoeren en nu werkt mijn comp niet meer.
in mijn bmobo munual staan de goeie settings, maar ik weet niet of 2-3 onder of boven is (dit geld natuurlijk ook voor 1-2)dus.
weet iemand hoe ze moeten staan? :?

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 18:41 schreef tim25 het volgende:
ja, ik heb een probleem, ik heb met mijn jump settings zitten ouwehoeren en nu werkt mijn comp niet meer.
in mijn bmobo munual staan de goeie settings, maar ik weet niet of 2-3 onder of boven is (dit geld natuurlijk ook voor 1-2)dus.
weet iemand hoe ze moeten staan? :?
Het is allemaal natuurlijk wel aardig wat je zegt.
Maar we weten niet wat voor type moederbord je hebt

En meestal is 1 aan de linker kant en bij jouw dus aan de onderkant (volgens mij hoor) als je je pc zo voor je hebt liggen dat de connectors aan de achter kant naar links wijzen

Dus dan heb je je pc gewoon open liggen en de cdrom enzo wijzen naar rechts :) hoop dat je het snapt

Verwijderd

Ik ben geen Jomanda :P dus kan niet weten welk type MoBo je hebt en met welke jumpers je bezig bent geweest.

QuakeMASTER was net iets sneller ;)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
meestal staat het er gewoon in

dus gewoon beter zoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
ja, dat klopt allemaal wel, maar ik weet niet zeker wat voor mobo ik heb.
volgens mij baby at ofzo.
er staat ook nog iets van pcpartner, en intel 430 tx.
wat ik heb verzet zijn de clock, bus settings.
nou ja , hopelijk weten jullie wat

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand dit????????
:'(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
als je niet weet wat voor mainboardje er in je computer zit, en je hebt geen idee wat je doet..

blijf er dan vanaf!!!! of haal er iemand bij die er verstand van heeft...

zitten er mischien stickers op het mainboard (merk type?) vaak staat er wel iets tussen de isa/pci sloten.

suc6

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1