In welke resolutie ik hem ook inzet. De frequentie is altijd 60 Hz. Na een tijdje krijg ik er gewoon koppijn van. Hoe kan ik de refresrate in een resolutie van Quake Arene verhogen?
Mot je gewoon in windows de compu instellen op de res en colordepth waarin je speelt en dan de refresfrate instellen op max. waarde.
Je moet natuurlijk wel een beetje een goede monitor/beeldplank hebben anders kan je gewoon niet hoger.
Je moet natuurlijk wel een beetje een goede monitor/beeldplank hebben anders kan je gewoon niet hoger.
Verwijderd
je moet gewoon HZtool gebruiken die herkent de meeste kaarten en je kunt je reso met refreshrate instekken dus b.v. bij mij staat ie in 1024-768 met een refresh van 85hertz.
Als je monitor fat aankan dan is dit een perfect progje je kunt nutuurlijk ook lagere refreshr. aan.
Hoi.
Als je het wilt hebben zeg het maar effe dan kan ik het je via ICQ of via de mail opsturen het is een super klein progje
Als je monitor fat aankan dan is dit een perfect progje je kunt nutuurlijk ook lagere refreshr. aan.
Hoi.
Als je het wilt hebben zeg het maar effe dan kan ik het je via ICQ of via de mail opsturen het is een super klein progje