Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog minder bereik dan ik al gewend was (Dutchtone, ook wel flutstone genoemd bij ons op de zaak), namelijk helemaal niets.

Het lijkt dat de antenne kapot is, maar er is eigenlijk niets mee gebeurd, zo van de ene op de andere dag geen signaal meer.

En dat net nu ik een nieuw frontje heb gekocht (maar nog niet er op gezet) :(:(:(:(:(

Komt dit vaak voor? Is pas een paar maanden oud. Zeker ook niet zelf te verhelpen, tis er 1 van het werk, en ben em waarschijnlijk wel effe kwijt als zij het moeten oplossen.. |:(

Verwijderd

Beste Tweaker

Een tijdje terug heb ik ook zo'n ding gekocht en na een dag had ie al geen bereik meer ben er mee terug gegaan en na een week had ik een nieuwe, wat ook een mogelijkheid is dat er iets met je sim aan de hand.Je kunt hem er eerst beter een keer uithalen en er weer indoen voordat je naar de winkel rent.

Ik wens je er veel suc6 me

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie, ik heb getest met een andere sim maar eveneens geen signaal.
Naar de winkel terug is niet direct een optie, omdat ie volgens mij direct van dutchtone af komt ivm zakelijke order.
Morgen maar dat kreng in storing melden...:'(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Probeer de sim eens in een andere telefoon.