Hebbik ook, incl vonken
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
jups vonken doet ie ook jah... is ook vast niet lekker voor mn versterker denk
Tsja, als je je bedenkt dat je geluid via voltages wordt doorgegeven is het niet zo vreemd dat het kan vonken...
Hmm volgens mij heeft een van je apparaten een niet correcte aarding als dat gebeurt..
M'n pc resette zichzelf laatst toen ik de kabel uit de tv-kaart trok. (Ok.. da's wat anders misschien).
Ligt zoiets niet aan de aarding, of beter: het ontbreken daarvan?
Siditamentis astuentis pactum.
Kan best, bij mij is ook niks geaard...
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Jep, zeker weten dat dat aarding is, dit is super slecht voor je apperatuur om dat er groote stromen onstaan. Als je apperatuur in je computer plaatst moet je ook altijd geaard zijn.Op maandag 01 oktober 2001 15:51 schreef Varienaja het volgende:
M'n pc resette zichzelf laatst toen ik de kabel uit de tv-kaart trok. (Ok.. da's wat anders misschien).
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Verwijderd
Of je draait de stekker om van een van de apparaten. Werkt gegarandeerd!
Ow ja, voor iemand erg dom gaat staan blaten dat het wisselspanning is en zo, denk eerst na, probeer het gewoon eens, en kom dan tot de conclusie dat ik gelijk heb.
Ow ja, voor iemand erg dom gaat staan blaten dat het wisselspanning is en zo, denk eerst na, probeer het gewoon eens, en kom dan tot de conclusie dat ik gelijk heb.
Pagina: 1