Toon posts:

Server onbereikbaar voor anderen

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen firewall. En toch kan niemand de door mij opgezette (UT of quake3) server vinden!
Ik heb 2 pc's aan elkaar hangen waarvan ik op een mxstream heb aangesloten. Als ik dus op die pc waar mxstream op staat een server start en met mijn andere pc in wilt loggen op die server dan lukt dat gewoon. Zowel met mijn netwerk IP als mijn mxstream IP. Proberen wat vrienden van mij te joinen en dan vinden ze me met quake niet en dan krijgen ze dus die melding please start ta directly. Ik heb de zelfde versies. Van quake en Unreal als iedereen op het net. Weet iemand wat ik over het hoofd zie bij het server maken. :? :?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Welke Ossen (operating systems) staan er op de PC's?

Oja, misschien kan deze ff gekickt worden naar [NT]

Verwijderd

Topicstarter
Win 98se op beiden.
AMDk62 500mhz en amd athlon 1000mhz.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

--> [forum=19] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 09:48

Mary Wana

keyboard nut

je meot een port forwarden ofzow? vet gekloot hebe ht zelf ook niet aan de praat gekregen

het kon met portmapper weet alleen geen url meer

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb je titel even gefatsoeneerd. Vermoedelijk heeft funkflex gelijk, lees [topic=184484] eens door.

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:11
Op zondag 30 september 2001 18:21 schreef Negotiator het volgende:
Ik heb je titel even gefatsoeneerd. Vermoedelijk heeft funkflex gelijk, lees [topic=184484] eens door.
De server draait op het systeem met de internetconnex, wat moet er dan nog gepoortmapt worden??
Kan zo'n quake server wel vanuit 2 nics bereikt worden (die vor het inet dus en de interne)?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik "internet delen" om te internetten op de andere pc. En met die kan ik wel gewoon joinen op die andere computer waarom ik de server maak.??? en aan de poort ligt het volgens mij niet hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is deze topic eigenlijk naar NT geschopt het gaat toch over een gameserver. :?

Verwijderd

Ik neem aan dat je geen LAN Game aanmaakt? :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 19:40 schreef rAvers het volgende:
Ik neem aan dat je geen LAN Game aanmaakt? :P
Nee ik maak geen LAN game en ik maak met quake een dedicated server en dat is voor LAN en andere gebruikers buiten mijn LAN.

Verwijderd

Ik draai wel eens een unreal server op me eigen internet server. Ik start de unreal server dan via de commandline omdat het niet een echt snelle server is :)

hier heb je meer info:

http://unreal.epicgames.com/utServers.htm

Verwijderd

Topicstarter
thanks but problem is not solved :'(

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 30 september 2001 19:11 schreef ThaNobius het volgende:
Waarom is deze topic eigenlijk naar NT geschopt het gaat toch over een game<font color="FF0000">server</font>. :?
Bovendien zit het probleem niet in de game, of de (softwarematige) gameserver, maar waarschijnlijk in de server of netwerkconstructie.
Op zondag 30 september 2001 19:01 schreef ThaNobius het volgende:
Ik gebruik "internet delen" om te internetten op de andere pc. En met die kan ik wel gewoon joinen op die andere computer waarom ik de server maak.??? en aan de poort ligt het volgens mij niet hoor.
Dan moet je dus wél poortmappen. Daar had je trouwens zelf ook achter kunnen komen als je gewoon even geklikt had op een linkje wat iemand geeft met de bedoeling je te helpen.

Gezien het antwoord op je vraag in de FAQ staat gaat deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.