Toon posts:

Let Op!

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu ook m'n modem verbouwd... Werkt goed... Krijg alleen bepaalde dingen nog niet aan de praat, zoals internetbellen via BattleField Communicator (iemand een oplossing??).

Wat ik eigenlijk even wil melden is dat als je de modem op je hub zet, het hele netwerk op dezelfde snelheid als de modem gaat draaien. Dit is 10Mbit Half Duplex.... beetje jammer dus.... Als je er een switch tussen zet schijnt het probleem verholpen te zijn en hou je je 10 Full Duplex of 100 Ful.... Denk er dus goed over na of je een Hub of een Switch koopt... lijkt mij....

Verwijderd

1) het nut van deze post ?
2) een duidelijke topictitel zou leuk zijn

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou eeeh...

bedankt voor de tip :? :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
sorry... gaat over de Alcatel Speed Touch Home.... foutje bij het posten...

Verwijderd

Je hebt de weg naar de algemene ADSL tweak thread al gevonden zie ik. Daar maar verder ajb :)
Oh ja, dat verhaal van de snelheden is altijd van toepassing als je een 10 mbit NIC aansluit op een hub, een switch biedt dan idd uitkomst.

Dit topic is gesloten.