Soldier of Fortune, grof?

Pagina: 1
Acties:

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04-2025
Nou heb ik sinds een paar dagen Soldier of Fortune en ik heb al het geweld aan, maar nou heb ik de vraag aan jullie: Vinden jullie dit spel ook niet erg grof?

Ik zelf vind het wel grof, maar het geeft ook wel weer een kick om de hoofden van nazi's eraf te knallen.

Voor meer info over SoF: http://www.activision.com/games/sof /

• MixMasterMike
  • Laatst online: 03-03-2025

MixMasterMike

Impervious

Ik vind het wel een beetje erg ver gaan, een beetje bloed ok, maar zoveel bloed en lichaamsdelen als bij SoF? Volgens mij gaat het ze daar alleen om de verkoopcijfers, het spel zelf vind ik namelijk ZWAAR zuigen.

I'll catch you on the flip side....

Verwijderd

Nee hoor... Het is puur de realiteit!!! >:)
Dan realiseren de kinders misschien dat het niet zo lekker aanvoelt als je jezelf met een shotgun op je harshes schiet....

Verwijderd

Ik vind et ERRUG cool ! Het maakt het spel alleen maar realistischer!!! Echt ! SOF heerst !

:)

Verwijderd

Het is inderdaad een bijhoorlijk grof spel maar daarvoor werd je gewaarschuwd toen je 'm opstartte.. Na een paar uurtjes koppen en poten eraf schieten had ik er effe genoeg van gewoon. Moest gewoon effe stoppen (Ik kan overigs goed tegen "enge" foto's en beelden aka Faces of Death en andere zooi).

En voor de verkoopcijfers? 3D shooters die er mooi uitzien verkopen volgens mij altijd goed. Hoe groffer hoe beter, hoe meer ophef hoe leuker. :)

Dat van al die lichaamsdelen die je stuk voor stuk van stukschieten is gewoon de realiteit. Hoe denk je dat het over een jaar is? Mensen is plakjes snijden waarschijnlijk...
Over 5 jaar? Een uitgebreidde verken-het-lichaam-door-ontleden...

Ik vraag me af hoever het zal doorgaan. Ooit moet het wel stoppen. Ook werd er gewerkt aan de game Thrill Kill. Vechtspel waarbij je poten uit van lichaam van 't slachttoffer kon trekken. Game is nooit uitgekomen en is 't verboouwd tot een magere WuTang game. :(

Scope> Carmageddon vond ik ook wel lachen en deel 2 ging ook nog wel maar een paar jaartjes later denk je wel anders. :)

Zo, 'k ga straks maar weer verder met SOF want er zijn nog steeds een zooi in Japan die ik moet afknallen :) >:)

Verwijderd

Ja duh , ik heb em nu 2 x uitgespeeld... maar ik vind et nog wel leuk. Maar tuurlijk. Dit gaat ook ooit vervelen. Maar ik vind et gewoon tering realistisch. Ze schieten tenminste ook niet altijd raak enzo...

En sja , ik wacht echt op TeamFortress 2.....

:)

Verwijderd

Mwoa wat is grof? Het is realistisch, grof is meer dat hun die mensen executeren enzo, verder vond ik het spel zwaar zuigen, doordat er zon leuke dead scenes zijn wil je meer mannetjes mollen dus ga je sneller door de levels rennen, het verhaal is cliche en ja ik ga liever voor een goeie RPG, de laatste goeie FPS was voor mij Half-Life.

BuTcH!

Verwijderd

Als iemand er last van heeft kun je violence toch ook op het minimum zetten (eerlijk gezegt zelf nog nooit geprobeert ik speel nl. zelf altijd op FULL :P )

Verwijderd

Het spel is echt zeer goed, op wat kleine AI foutjes na. De gameplay is goed en je kan niet als Rambo himself rond gaan lopen en iedereen mollen (tenzij je valsspeelt uiteraard ;)).

En dat beetje bloed wat erin zit, ach, dat maakt het spel wel iets leuker. Maar zelfs met wat minder geweld was dit spel een topper geweest.

Redelijk grof spel, maar als je daar niet tegen kan zet je dat toch gewoon uit....

Verwijderd

SoF Rulez!!!!!! is echt een kwel spel maar of het TE grof is weet ik niet moet ieder voor zich zelf uit maken, het is wel grof dat is zo en dat is een feit daar kan je niet om heen. Je wist dat het grof zou zijn en als je het te grof vind zit er altijd nog een DEL key op je toetsenbord.

Je kan ledematen er afschieten en hij bloed dan goed dat is juist het leuke/realistische/groffe* (doorhalen niet van toepassing).

Verwijderd

ik heb nu de demo en ik vind het jammer dat lijken verdwijnen. dan kan je ten minste zien welke bastards je allemaal neergeschoten hebt :), hoe groffer hoe beter. vooral iemand martelen vind ik errug leuk. ook de koppen van gegeijzelde eraf schieten is leuk. vooral als de bad guy die gast vast houd en hem als levend schild gebruikt >:) dan 2 keer schieten met een shot gun voila. of ze;fs iemands been amputeren (eraf knallen) hehe >:) >:) >:)

Verwijderd

Ik snap niet dan anderen het een fantastische game vinden. Het is alleen maar schieten, knoppen indrukken en op kratten springen. Vaak zijn die kratten zo duidelijk opgesteld dat je precies weet waar je heen moet. :( Het is echt van A naar B gaan met mannetjes en kratten als opstakel. Weinig variatie gewoon, elk level gaat ongeveer op de zelfde manier :(

scope> Ik bedoelde eigelijk niet dat het snel verveelde, maar dat je later gaat zien wat voor dom spel het eigelijk is en door sukkels is gemaakt. Carmageddon is echt door sukkels gemaakt :(

GDI.....> Sommige lijken verwijnen inderdaad heel snel maar andere veel later of helemaal niet. Genoeg tijd dus op alles eraf te schieten. :)

Verwijderd

Dus jij loopt liever 2 uur door het veld om 1 schakelaartje over te halen. In Half-Life is het ook steeds duidelijk waar je naar toe moet. Je wordt "gestuurd". Dat maakt een spel juist veel aangenamer om te spelen en voorkomt nodeloos dwalen door velden.

• dgk
  • Laatst online: 12-12-2024

dgk

Echte shoot'em games horen juist een beetje grof te zijn en als je echt geen bloed wil zien in SOF moet je maar de groene versie van SOF uit Duitsland importeren... (is er echt iemand in NL die dat gaat doen?)

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:01
Het is inderdaad wel zo dat je van te voren aan ziet komen waar je heen moet, dat viel mij ook al op.
Maar verder is het een bruut spel :)

- NAC Breda -

• Banshax
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
sof? goed? whahahahahhaha
het is een low life arcade spel, lopen schieten, lopen schieten. het level design zuigt. de grafix zijn graf, de ai matig, en overal erug donker. verhaal? tja, niet veel
en wel erug gericht op geweld. nou is dat niet eens zo erg. het geluid erbij is pathatic! nee als grof ervaar ik het niet
de soldier in quake2 die kill me/stop the pain riepen was grof. dit is suf. of moet ik sof zeggen.

Verwijderd

Ik vind SoF ook een erg cool spel, wat ik erg mooi vind gedaan , is de "film" muziek op de achtergrond die goed de sfeer weer geeft en dat de zoomlens van the sniper rifle een perfect beeldje heeft >:)

Verwijderd

The _Duke> Nee, natuurlijk niet, maar meer variatie had gemoeten. In ieder level doe je bijna het zelfde. :)

Verwijderd

ik vind het een goeie game en dat kan iedereen voor zichzelf bepalen. je weet wel waar je naar toe moet, maar maar als je naar al die andere plus punten kijkt dan is dat nix. wat is er nou leuker dan bastards lekker de ingewanden eruit lopen te knallen, en het heet een 3Dshooter, voor speurtochten moet je een RPG kopen

Verwijderd

Zit nu vast in die olieraffinaderij in Irak geloof ik. Moet daar 4 van die dingesen opblazen mbv. 4 van die draaischakelaar (hoe noem je die dingen??) maar ik kan er maar 3 vinden. 2 onder en 1 bovenin. Waar zit nr.4 weet iemand dat of weet iemand een walkthrough voor deze level op internet?

Thnx.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die zit in het midden...

Ik krijg trouwnes de parental lock er niet af, hji vragt om een password maar ik heb daar nooit iets ingevoerd ! weet iemand hoe ik het violence level nut och op GROF kan zetten ?

Verwijderd

FF opnieuw installeren, that should fix it.
Maar heeft ook iemand een walkthrough van die level in Irak met die Raffinaderij die moet worden opgeblazen?

• FatalError
  • Laatst online: 13:26
Ik heb net SoF uitgespeeld en vind het eigenlijk een groot baggerspel.
Te weinig levels die er voor het overgrote deel niet uitzien, lelijk en te simpel. Het is ook niet echt moeilijk, dwz je hoeft niet echt 'puzzeltjes' op te lossen.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

Als je het uitgespeeld hebt ga dan Online. Ik vindt het zelf beter dan UT.........

• FatalError
  • Laatst online: 13:26
Geef me dan maar Quake3 (of 2), want dat vind ik nog steeds het leukst.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

Verwijderd

ik vind UT de beste

Verwijderd

Soldier of Fortune is en blijft een spel.

Is toch leuk met al dat bloed? >:)
weet je tenminste zeker dat dat mannetje dood is :)
En tja.. als je niet tegen rond vliegende ledematen kunt.. dat is dan jou probleem :P
Pagina: 1