Het is inderdaad een bijhoorlijk grof spel maar daarvoor werd je gewaarschuwd toen je 'm opstartte.. Na een paar uurtjes koppen en poten eraf schieten had ik er effe genoeg van gewoon. Moest gewoon effe stoppen (Ik kan overigs goed tegen "enge" foto's en beelden aka Faces of Death en andere zooi).
En voor de verkoopcijfers? 3D shooters die er mooi uitzien verkopen volgens mij altijd goed. Hoe groffer hoe beter, hoe meer ophef hoe leuker.
Dat van al die lichaamsdelen die je stuk voor stuk van stukschieten is gewoon de realiteit. Hoe denk je dat het over een jaar is? Mensen is plakjes snijden waarschijnlijk...
Over 5 jaar? Een uitgebreidde verken-het-lichaam-door-ontleden...
Ik vraag me af hoever het zal doorgaan. Ooit moet het wel stoppen. Ook werd er gewerkt aan de game Thrill Kill. Vechtspel waarbij je poten uit van lichaam van 't slachttoffer kon trekken. Game is nooit uitgekomen en is 't verboouwd tot een magere WuTang game.
Scope> Carmageddon vond ik ook wel lachen en deel 2 ging ook nog wel maar een paar jaartjes later denk je wel anders.
Zo, 'k ga straks maar weer verder met SOF want er zijn nog steeds een zooi in Japan die ik moet afknallen