Toon posts:

Direct3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een Matrox Millenium G550 kaart gekocht. Ik heb ook direct de nieuwste drivers van de site gedownload.

Deze kaart zou Direct3D moeten ondersteunen. Maar als ik Driver en Rollercage wil spelen (enige 2 games die ik voor het moment geïnstalleerd heb) wil hij niet verder.

Bij Driver geeft hij de melding "Geen geldige 3D kaart" en bij Rollercage loopt hij gewoon vast.

Verwijderd

Heb je wel de juiste Direct X geinstalled?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ff directx opnieuw installeren (dx8 staat wel op MS site)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Was ook mijn eerste gedacht. Ik heb DirectX8a en heb die direct opnieuw geïnstalleerd.
Er verandert niets aan.

Ik heb ook eens dxdiag.exe opgestart. Als ik DirectDraw en Direct3D test werken die ook goed. (Is het trouwens normaal dat ik wanneer ik dxdiag opstart bij de tab beeldscherm telkens DirectDraw en Direct3D moet testen voordat er "goed" staat?)

In de help van directX staat daar ook iets over. Ik zou het bestand dxsetup.exe moeten opstarten maar dat vind ik nergens op mijn computer.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien een foutje in de software...
M'n KYRO2 werkt ook niet met 3DMark omdat ie zit te kijken naar een bepaalde instelling.

Als DxDiag geen foutmelding geeft dan werkt DirectX over het algemeen wel.

Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet programeren. Zo kwam ik ooit een sop een site met IE6 en meteen wordt je te verstaan gegeven een update naat IE4 te draaien :?

Senile! Senile Oekaki