Congrats!!Op zondag 30 september 2001 17:42 schreef Bytejumper het volgende:
Ik heb geprobeert mijn pII 300 over te clocken. Hij draait nu op 375. Foto's volgen nog.
Nu wel verder gaan natuurlijk!
Verwijderd
Congrats!!Op zondag 30 september 2001 17:42 schreef Bytejumper het volgende:
Ik heb geprobeert mijn pII 300 over te clocken. Hij draait nu op 375. Foto's volgen nog.
Verwijderd
Hehheheheh lolOp zondag 30 september 2001 17:42 schreef Bytejumper het volgende:
ja probeer de 376 eens te bereikenOp zondag 30 september 2001 17:46 schreef Brabus het volgende:
[..]
Congrats!!
Nu wel verder gaan natuurlijk!
Verwijderd
Niet meteen zo extreem het is een beginner!Op zondag 30 september 2001 17:48 schreef juanp het volgende:
[..]
ja probeer de 376 eens te bereiken
1 a: HetNetOp zondag 30 september 2001 17:48 schreef Sir_Killalot het volgende:
1: Hij is een n00b
2: Hij loopt erg achter met ze P2 300
3: Hij zal wel een screenie bedoelen van een proggie
Verwijderd
AAARRGGH invasion of the n00bs!Op zondag 30 september 2001 17:51 schreef globiel het volgende:
cool hoe heb je dat gedaan ?
bios veranderd? of met coolers iets gedaan wil wel ff weten.
wel interesant kan het ook gaan proberen. ( tot hoever kan een p2 300mhz eigenlijk ?
Als tie er een verhaaltje omheen maakt wel jah, maar als iedereen dit gaat doen kan je wel bezig blijven !Op zondag 30 september 2001 17:50 schreef Phreak het volgende:
Ehmm.. als iemand blij is dat hij zo'n CPU heeft oc'ed dan is dat toch mooi?
Welkom bij de club Bytejumper
Verwijderd
Waarom reageert mr. Bytejumper nou niet meer om zijn ervaringen te delen!?Op zondag 30 september 2001 17:56 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Als tie er een verhaaltje omheen maakt wel jah, maar als iedereen dit gaat doen kan je wel bezig blijven !
Verwijderd
van je natte broek?Op zondag 30 september 2001 17:42 schreef Bytejumper het volgende:
Foto's volgen nog.
Verwijderd
Verwijderd
Doe maar rustig hoor! Ik bedoel zeg nou zelf als hij de FAQ had gelezen en het forum al een beetje verkent had dan wist hij ook wel dat het niet erg veel nut heeft om dit te posten.Op zondag 30 september 2001 18:03 schreef xoploosx het volgende:
Och mensen wat zijn we weer ontzettend volwassen bezig.. jullie hadden zeker in de kutten van jullie moeders al een pc geinstalleerd zodat jullie volleerde oc'ers waren toen jullie eruitgepoept werden?
Ik zal maar eerst H2O koeling aanschaffen hoor! Je bent gewaarschuwdOp zondag 30 september 2001 17:48 schreef juanp het volgende:
[..]
ja probeer de 376 eens te bereiken
Verwijderd
nu nog met jouw mama praten om jou wat fatsoen bij te leren...Op zondag 30 september 2001 18:03 schreef xoploosx het volgende:
Och mensen wat zijn we weer ontzettend volwassen bezig.. jullie hadden zeker in de *buik* van jullie moeders al een pc geinstalleerd zodat jullie volleerde oc'ers waren toen jullie *geboren* werden?
MwuahahahahaOp zondag 30 september 2001 17:56 schreef marble het volgende:
[..]
AAARRGGH invasion of the n00bs!
Verwijderd
zit jij hier niet op de verkeerde kosteloze site?Op zondag 30 september 2001 17:59 schreef yo681 het volgende:
[..]
van je natte broek?
Op zondag 30 september 2001 18:03 schreef xoploosx het volgende:
Och mensen wat zijn we weer ontzettend volwassen bezig.. jullie hadden zeker in de kutten van jullie moeders al een pc geinstalleerd zodat jullie volleerde oc'ers waren toen jullie eruitgepoept werden?
Kater?Op zondag 30 september 2001 18:10 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je wat meer met je zaagsel kon dan met je vingers, grow up.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Nee ,maar waarschijnlijk heb jij nog nooit een poesje gezien .frustie.Op zondag 30 september 2001 18:12 schreef rb338 het volgende:
[..]
Kater?
And aOp zondag 30 september 2001 18:10 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Ik zou het knap vinden als je wat meer met je zaagsel kon dan met je vingers, grow up.
for you 2 ! ROFLOL ga je moeder afzeiken ofzoOp zondag 30 september 2001 18:14 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Nee ,maar waarschijnlijk heb jij nog nooit een poesje gezien .frustie.
Verwijderd
Verwijderd
goed, nu jij weer ,wat voor mobo en koeling gebruikje?Op zondag 30 september 2001 17:42 schreef Bytejumper het volgende:
Goed he !Op zondag 30 september 2001 18:17 schreef xoploosx het volgende:
Ik weet zeker als ik jullie posts na ga dat ik ook dingen tegenkom waarvan ik vind dat ze te dom of nutteloos voor woorden zijn.
En Sir_Killalot, grappig dat je je communicatieve onvermogen uitdrukt door slechts te reageren met een smiley. Komt best dom over eigenlijk. Whehe
Ontzettend leuk gedaan!
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
Verwijderd
LOL!!, heeft ie vastwel, op www.dildo.nl of een andere website waarvan 'ie de naam 's avonds vlak voor bedtijd in een SBS6-reclameblok heeft gehoord.Op zondag 30 september 2001 18:14 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Nee ,maar waarschijnlijk heb jij nog nooit een poesje gezien .frustie.
Op zondag 30 september 2001 17:57 schreef Bertus het volgende:
Leuk idee voor een topic hoor.
Wat was je eerste gelaagde overklok, we zijn toch allemaal ooit eens begonnen.
Die van mij een Celleron 300Mhz op 450 Mhz , stelde ook niet veel voor konden ze allemaal, maar trots dat ik was
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Verwijderd
Overigens heb je minder zaagsel in je hoofd dan een tamme muis in ze kooi krijgt,en waarschijnlijk is het meer vervuilt dan 10 weken niet verschonen.Op zondag 30 september 2001 18:17 schreef rb338 het volgende:
[..]
ROFLOL ga je moeder afzeiken ofzo
Bron: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/234568/1?limit=50Ik heb in 1998 een amd k6 II 300 Mhz gekocht(toen nog heel goed). Maar nu is dat ding niks meer waard. Het voor de hand liggende was dus overclocken. Weet iemand HOE je de Amd K6 II 300 mhz moet overclocken, ik weet hoe ik moet overclocken maar niet hoe ik mijn processor goed moet overclocken.
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Op zondag 30 september 2001 18:12 schreef thedolf het volgende:
Beetje zielig van jullie hoor.
Er is een nieuweling die zijn eerste pc heeft overgeclockt.
Net ofdat jullie allemaal een amd 1.4 op 1.8 hebben lopen.
Intel 80486 Dx4, 100@158MHz 4x 32Mb EDO FP mem, Quantum Bigfoot 8Gb 3200RPM 256KB/cach VESA-Localbus 2Mb Tseng Labs ET4000 Windows95usb www.Professor-Botje.nl
Jij weet het ook allemaal wel goed zeg !Op zondag 30 september 2001 18:20 schreef xoploosx het volgende:
[..]
LOL!!, heeft ie vastwel, op www.dildo.nl of een andere website waarvan 'ie de naam 's avonds vlak voor bedtijd in een SBS6-reclameblok heeft gehoord.
Ik hou ook van jouOp zondag 30 september 2001 18:21 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Overigens heb je minder zaagsel in je hoofd dan een tamme muis in ze kooi krijgt,en waarschijnlijk is het meer vervuilt dan 10 weken niet verschonen.
En over afzeiken gesproken (misschien gaat dit je te ver)
Wie de bal kaats ,kan hem terug verwachten. I rest my case.
Verwijderd
En jij hebt vast de link moeten checken om te weten waar het over ging,of niet.(staat zeker nou in favorieten)Op zondag 30 september 2001 18:25 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Jij weet het ook allemaal wel goed zeg !
Verwijderd
Op zondag 30 september 2001 18:27 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
Thanks
Weet je hoe warm ie wordt? Ben ik wel benieuwd naarOp zondag 30 september 2001 18:29 schreef Bytejumper het volgende:
wat is dit allemaal voor gelul, ik heb hiervoor ook nog een AMD k6 II 300 gehad en JAWEL naar de 333 geclockt maar dat was niet veel dit is voor mij dus een flinke vooruitgang, ik noem het dus maar mijn eerste overclock actie.Ik ben niet nieuw op het forum want ik heb eerder op andere namen dingen gevraagd enz. Mijn cooler is er trouwens een van het Merk Cooler Master enhaalt de 6000 toeren. zo mijn verhaal is eff af pics komen over een aantal min
Verwijderd
Nee dank je ,ben al gelukkig getrouwd.Op zondag 30 september 2001 18:27 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou![]()
Thanks(by the way I`m looking for a nice Gay.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nee, ingesteld als startpagina !!Op zondag 30 september 2001 18:28 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
En jij hebt vast de link moeten checken om te weten waar het over ging,of niet.(staat zeker nou in favorieten)
Ga je nou ook nog een beetje berichten zitten aanpassen en bijdehand zijn tegen _iedereen_ die hier iets typt? Get a life, ga iets leuks doen met je man/vrouw ofzo.Op zondag 30 september 2001 18:31 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Nee dank je ,ben al gelukkig getrouwd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Dan had je misschien met een andere instelling deze topic inOp zondag 30 september 2001 18:33 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ga je nou ook nog een beetje berichten zitten aanpassen en bijdehand zijn tegen _iedereen_ die hier iets typt? Get a life, ga iets leuks doen met je man/vrouw ofzo.
OK, even als laatste reactie terwijl we op de foto's wachtenOp zondag 30 september 2001 18:39 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Dan had je misschien met een andere instelling deze topic in
moeten stappen dan je nu probeerd te doen voorkomen.
Dacht dat je eerste post in deze toch met een andere instelling was als de laatste.
Laten we ophouden met dit en lekker met ze allen verder tweaken. Sorry als ik me wat liet opfokken maar ook ik ben zo als hem begonnen.(gaat bij mij nu ook beter.)
Verwijderd
Verwijderd
Ja, heel leuk voor jou.Op zondag 30 september 2001 17:42 schreef Bytejumper het volgende:
Foto's van FTP linken kan niet, en .BMP's lijken mij ook niet slim want er zijn ook nog modem users...Op zondag 30 september 2001 18:45 schreef Bytejumper het volgende:
]ftp://clarisse@rain.prohosting.com/cpu multi 375.bmp
ftp://clarisse@rain.prohosting.com/temp cpu 375.bmp
ftp://clarisse@rain.prohosting.com/cpu 375.bmp
De temperatuur van de cpu is STRESSED
Ik hoop dat de plaatjes zijn gelukt, ja ik weet het het wachtwoord staat erin maar dat kon niet anders ik hoop dat niemand er mee zit te kloten
Op zondag 30 september 2001 18:51 schreef Bytejumper het volgende:
nou even wat vragen uit de wereld halen de temp is 40 C stressed mijn moederbord 28 ik heb een KLOTE moederbord namelijk een p2l97 volgens mij en mijn P2b is naar de maan (KUT). De plaatjes zijn een probleem, ik snap het niet echt maar je moet gewoon de links kopieren en in een nieuw venster laden.
Verwijderd
Met zulke reply's ga ik toch ook zeker twijfelen aan jou interlect...Op zondag 30 september 2001 18:28 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
En jij hebt vast de link moeten checken om te weten waar het over ging,of niet.(staat zeker nou in favorieten)
Zucht......., zielig figuur. Zie je die hoek daar???? Ja? Mooi......, loop er nu maar rustig naar toe, ben je er al?? Ga nu zitten enOp zondag 30 september 2001 18:21 schreef a.p.versteeg het volgende:
[..]
Overigens heb je minder zaagsel in je hoofd dan een tamme muis in ze kooi krijgt,en waarschijnlijk is het meer vervuilt dan 10 weken niet verschonen.
En over afzeiken gesproken (misschien gaat dit je te ver)
Wie de bal kaats ,kan hem terug verwachten. I rest my case.
Verwijderd
Als ik nou echt een klootzak zou zijn zou ik gaan vragen om een waarschuwing.Op zondag 30 september 2001 18:58 schreef NoStra het volgende:
[..]
Met zulke reply's ga ik toch ook zeker twijfelen aan jou interlect...
Laat die gast nou maar fijn in zijn waan...BOEIUND
Ah hou nou op joh, het was allang voorbijOp zondag 30 september 2001 19:01 schreef Arjenn het volgende:
[..]
Zucht......., zielig figuur. Zie je die hoek daar???? Ja? Mooi......, loop er nu maar rustig naar toe, ben je er al?? Ga nu zitten en(ohja, gezien jou totale onvermogen tot het begrijpen van plaatjes; dat ding staat voor huilen)
BTW, ik heb medelijden met die vrouw van je........
I know, ik kan 'm gewoon niet uitstaanOp zondag 30 september 2001 19:02 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ah hou nou op joh, het was allang voorbij
Weet jij nog waar het over ging dan ??Op zondag 30 september 2001 19:04 schreef Brabus het volgende:
Jongens wees nou verstandig en hou je mond of blijf on-topic!
Verwijderd
Over een procesor van 300MHz naar 375MHz klokken.Op zondag 30 september 2001 19:07 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Weet jij nog waar het over ging dan ??
Verwijderd
Dat wist ik wel!Op zondag 30 september 2001 19:08 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Over een procesor van 300MHz naar 375MHz klokken.
Vet !!!Op zondag 30 september 2001 19:08 schreef ExiRana het volgende:
[..]
Over een procesor van 300MHz naar 375MHz klokken.
Verwijderd
Dank je. Ja ik vind tweakers ook zo gezellig .Op zondag 30 september 2001 19:03 schreef Arjenn het volgende:
[..]
I know, ik kan 'm gewoon niet uitstaan
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Spuit 11Op zondag 30 september 2001 19:11 schreef realbart het volgende:
[....]
btw en niet letten op mensen die zitten te flamen, die zijn gefrustreerd omdat ze zelf niet zo lang geleden nieuw waren en zich nu na hun eerste (succesvolle?) oc opeens God voelen...
Verwijderd
Tja, weet ik ook niet, krijg ik niet voor elkaar.Op zondag 30 september 2001 19:09 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Vet !!!
Hoe heeft tie dat gedaan ??
En dit zijn al meer woorden dan ik er aan vuil wil maken, beetje jammer dat het nodig is maar goed, kennelijk verschillen we van mening over de doelgroep. Vind ik allemaal prima, we kennen jouw en mijn mening nu, dus het lijkt me mooi geweest.btw en niet letten op mensen die zitten te flamen, die zijn gefrustreerd omdat ze zelf niet zo lang geleden nieuw waren en zich nu na hun eerste (succesvolle?) oc opeens God voelen...
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Ik ook. Lullig voor de topicstarterOp zondag 30 september 2001 19:29 schreef razor-x het volgende:
ik voel een slotje aan komen
66@80 maar toen fikte ie doorOp zondag 30 september 2001 18:23 schreef prenobe het volgende:
Mijn eerste overclock: 486/50 --> 486/66 ZONDER VENTILATOREN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die goeie ouwe tijd
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
ja, best wel !Op zondag 30 september 2001 19:30 schreef rb338 het volgende:
[..]
Ik ook. Lullig voor de topicstarter
I second thatOp zondag 30 september 2001 21:17 schreef executor het volgende:
Ik vind het buitengewoon TRIEST dat hier dat ventje helemaal belachelijk wordt gemaakt omdat hij voor het eerst overgeklokt heeft. Al diegene die zo reageren hebben ook alleen maar even in hun bios de multiplier verhoogt. Nou dat is ook echt zooo moelijk jongens. Een pluim voor jullie dat jullie geweldig kunnen overklokken met je bios softmenu. terwijl deze jongen die zijn p2 300 op 375 heeft dat waarschijnlijk met jumpers gedaan heeft. Dus wie zijn hier nou de n00bz?
en hey bytejumper ga zo door jongen.
jah precies...Op zondag 30 september 2001 21:17 schreef executor het volgende:
Ik vind het buitengewoon TRIEST dat hier dat ventje helemaal belachelijk wordt gemaakt omdat hij voor het eerst overgeklokt heeft. Al diegene die zo reageren hebben ook alleen maar even in hun bios de multiplier verhoogt. Nou dat is ook echt zooo moelijk jongens. Een pluim voor jullie dat jullie geweldig kunnen overklokken met je bios softmenu. terwijl deze jongen die zijn p2 300 op 375 heeft dat waarschijnlijk met jumpers gedaan heeft. Dus wie zijn hier nou de n00bz?
en hey bytejumper ga zo door jongen.
Er valt me wat op: zijn nick is bytejumperOp zondag 30 september 2001 21:26 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
jah precies...
en als iemand een casemod heeft, en die wordt gepost, dan moet ie ge-eerd worden
en toch was het zijn (/haar) eerste casemod
nee dit vind ik echt te triest voor woorden
ik was ook nogal happy toen ik mijn compu had overgeclockt
en dat was gewoon in de bios een optie verzetten
maar ik was happy
dus denk dat bytejumper zich ook zo voelde, en dan door de heren "master overclockers" zo afgekraakt worden..nah echt dieptriest!
edit: nou vergeet ik gewoon te vragen: bytejumper, hoe heb je overgeclockt?
met jumpers of in de bios?
if met jumpers: ik zou niet weten hoe het moet dus gefeliciteerd
jou nick is executorOp zondag 30 september 2001 21:32 schreef executor het volgende:
[..]
Er valt me wat op: zijn nick is bytejumper
het gaat om de kloe(uuhh cloe? whatever) dat hij met jumpers aant overklokken is. vandaar zijn nick bytejumperOp zondag 30 september 2001 21:34 schreef ikbenveldmuis het volgende:
[..]
jou nick is executor
wat moet ik me daarbij voorstellen dan?
thunderstruck
Dit topic is gesloten.
![]()