Eeh, is het iemand ook opgevallen dat het morpheus/kazaa netwerk op dit moment een beetje weinig content bevat? Volgens mijn morpheus zijn er 43 users online die samen 43,8 gig sharen.
Zou het nu gewoon aan mijn software liggen of zijn er meer users die hier last van hebben???
hier zijn dr 556665 users online... 420160.0 GB
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
548943 users online, sharing 74261K files (414320 GB)
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
kaZaA is het nu : 553091 users en 415624.0 gb sharing
maar het connecten duurd wel lang das wel kut
maar het connecten duurd wel lang das wel kut
Verwijderd
Ik gebruik geen Morpheus meer, want die liet elke keer mijn Windows XP hangen... kon na 10 minuten zo zijn of na 1 dag, maar hij liet hem steeds op onverklaarbare manier hangen 
Maar nu gebruik ik Direct Connect meer en ik wil gewoon niet meer terug... wat je hier allemaal wel niet kan vinden... dit programma is echt top, en dat zeg ik niet gauw
Heb er veel geprobeerd, ook eDonkey2000, maar die vind ik ook nogal zuigen met snelheid en dat je op het eind weer net niet de download kon afmaken omdat de bestanden er niet waren!
Ik raad iedereen aan Direct Connect eens te proberen, het ziet er bij het begin niet echt gemakkelijk uit, maar als je het eenmaal doorhebt wil je niets anders meer
Maar nu gebruik ik Direct Connect meer en ik wil gewoon niet meer terug... wat je hier allemaal wel niet kan vinden... dit programma is echt top, en dat zeg ik niet gauw
Heb er veel geprobeerd, ook eDonkey2000, maar die vind ik ook nogal zuigen met snelheid en dat je op het eind weer net niet de download kon afmaken omdat de bestanden er niet waren!
Ik raad iedereen aan Direct Connect eens te proberen, het ziet er bij het begin niet echt gemakkelijk uit, maar als je het eenmaal doorhebt wil je niets anders meer
Op zondag 30 september 2001 17:56 schreef Tubbietje het volgende:
...
offtopic:
maar volgens www.spychecker.com bevat Direct Connect spyware
maar volgens www.spychecker.com bevat Direct Connect spyware
An eternity is very, very long, especially towards the end.
Hmm heb nu nog maar 10 GB met 20 users! Misschien zit de BUMA mij op de hielen! Zou wel loslopen denk ik
. Maar weet iemand ook welke poorten morpheus standaard gebruikt? Misschien ligt het aan mijn freesco bak nl.
Verwijderd
Probeer die update naar morpheus 1.3.3 eens.
Hij riep daarom te zeuren, ik steeds nee klikken, en ding niet connecten.
Update gedaan en werken...
Hij riep daarom te zeuren, ik steeds nee klikken, en ding niet connecten.
Update gedaan en werken...
ff disconnecten en weer connecten werkt vaak. Was er gewoon een verbinding tussen servers weg.
Heb je in Options - Advanced - Function as supernode ingesteld? Als maar genoeg mensen dat niet doen, krijg je vanzelf een traag en star netwerk.
En Globiel: Dat is hetzelfde netwerk, net als Grokster.
Operations: Heb je Ad Aware gedraaid? Nog steeds geen spaaiwaar?
Nou heb ik Direct connect ff getest, maar dat zuigt dus grote tijd. Twee downloads van verschillende users komen samen niet boven de 8 k uit. Morpheus lepelt tenminste van verschillende users tegelijk binnen. Bovendien kan je niet de uploadsnelheid regelen zodat ze nu met de volle 7.5 k/s aan het uppen zijn (ADSL512). Daardoor kan ik niet eens meer normaal surfen. En in de chat løllen ze ällemål Zwæds. Exit Direct Connect.
Heb je in Options - Advanced - Function as supernode ingesteld? Als maar genoeg mensen dat niet doen, krijg je vanzelf een traag en star netwerk.
En Globiel: Dat is hetzelfde netwerk, net als Grokster.
Operations: Heb je Ad Aware gedraaid? Nog steeds geen spaaiwaar?
Nou heb ik Direct connect ff getest, maar dat zuigt dus grote tijd. Twee downloads van verschillende users komen samen niet boven de 8 k uit. Morpheus lepelt tenminste van verschillende users tegelijk binnen. Bovendien kan je niet de uploadsnelheid regelen zodat ze nu met de volle 7.5 k/s aan het uppen zijn (ADSL512). Daardoor kan ik niet eens meer normaal surfen. En in de chat løllen ze ällemål Zwæds. Exit Direct Connect.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je de ouwe versieOp zondag 30 september 2001 17:34 schreef XPlosion het volgende:
Eeh, is het iemand ook opgevallen dat het morpheus/kazaa netwerk op dit moment een beetje weinig content bevat? Volgens mijn morpheus zijn er 43 users online die samen 43,8 gig sharen.Zou het nu gewoon aan mijn software liggen of zijn er meer users die hier last van hebben???
Pagina: 1