kan Nero *.cue files lezen???

Pagina: 1
Acties:

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ff een klein vraagje: Nero kan geen CUE files lezen toch??? of sinds de laatste update wel????

heb namelijk geen zin om cdrwin te installen

PIII 800@804 Mhz

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:09
Nee

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

ik zou zeggen: try it

iStockphoto

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
mijn nero kan het wel (de nieuwste) gewoon ff burn image dan ff die .nrg (ofzoiets) veranderen in all files en dan die cue selecteren dan komt er wel een burn scherm :) en hupakee

• Noedelsupke
Op zondag 30 september 2001 17:27 schreef cheshire87 het volgende:
ik zou zeggen: try it
dan vraag ik: hoe???? zie nergens een optie in Nero dus :?

zal wel niet gaan dan

PIII 800@804 Mhz

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op zondag 30 september 2001 17:27 schreef sewer het volgende:
Nee
Nero kan wel .cue files lezen hoor! :o Ik brand bin/cue images en livesets met cuesheet altijd met Nero... :)

*edit*
file - burn image
en dan all file types weergeven, dan kun je de .cue gewoon openen...

#

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-05 18:51
nee, maar jij wel, en dan open je gewoon de .BIN ? in nero, dat werkt wel

• Noedelsupke
Op zondag 30 september 2001 17:28 schreef Vrieskist het volgende:
mijn nero kan het wel (de nieuwste) gewoon ff burn image dan ff die .nrg (ofzoiets) veranderen in all files en dan die cue selecteren dan komt er wel een burn scherm :) en hupakee
tnx zal eens kijken

PIII 800@804 Mhz

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik dacht het eigenlijk van wel, maar anders burn je toch gelijk de .bin file? Die pakt ie volgens mij wel meteen...

edit: damn dat zijn veel reacties in 1 minuut :D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Noedelsupke
Op zondag 30 september 2001 17:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik dacht het eigenlijk van wel, maar anders burn je toch gelijk de .bin file? Die pakt ie volgens mij wel meteen...

edit: damn dat zijn veel reacties in 1 minuut :D
huh? bin file??? het gaat hier om een cd, een mp3 dus die ik wil verdelen in tracks met die cuefile

PIII 800@804 Mhz

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Kan Easy CD Creator cue/bin files lezen?!

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op zondag 30 september 2001 17:33 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

huh? bin file??? het gaat hier om een cd, een mp3 dus die ik wil verdelen in tracks met die cuefile
Volgensmij moet je dan eerst ff de MP3 naar WAV decoden en dan de cuesheet aanpassen aan de filename van de wav en "WAVE" erachter zetten oid. Het is mij nog niet gelukt om de combinatie cue/mp3 te fikken, cue/wav gaat echter probleemloos (net als cue/bin)...

#

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zondag 30 september 2001 17:33 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

oke.. maar das dan wel handig om gelijk er bij te vermelden... (kan ik ook niet ruiken toch)

CUE files staan meestal onlosmakelijk verbonden met een bin file... (en ik was niet de enige die dacht dat je dit bedoelde :) )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Noedelsupke
Op zondag 30 september 2001 17:36 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

oke.. maar das dan wel handig om gelijk er bij te vermelden... (kan ik ook niet ruiken toch)

CUE files staan meestal onlosmakelijk verbonden met een bin file... (en ik was niet de enige die dacht dat je dit bedoelde :) )
oke sorry dat het niet duidelijk was, maar nu wel dus :)

PS het zit hier een beetje tegen, de bewuste mp3 gaat niet verder met downloaden :( en Nero zegt dat er een error zit in line 7 van de cue file :'(

PIII 800@804 Mhz

• Zap
  • Niet online

Zap

~

Op zondag 30 september 2001 17:38 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

(...) en Nero zegt dat er een error zit in line 7 van de cue file :'(
Maybe ff de cuesheet openen in notepad en kijken wat er op lijn 7 staat, misschien klopt er iets niet in de syntax of staat er een verkeerde bestandsnaam etc...

#

• Noedelsupke
Op zondag 30 september 2001 17:40 schreef Zap het volgende:

[..]

Maybe ff de cuesheet openen in notepad en kijken wat er op lijn 7 staat, misschien klopt er iets niet in de syntax of staat er een verkeerde bestandsnaam etc...
heb ik gecheckt, zie niks vreemds :? gewoon einde van een track net zoals de andere regels, misschien toch ff cdrwin installen misschien pakt die m wel

PIII 800@804 Mhz

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Het kan dus met Nero het is alleen ff zoeken!!
Pagina: 1