Ik en DJ Nick H. hebben allebei een stukje van Delerium geript naar MP3 omdat ik vond dat zijn hoge tonen in MP3s brak klinken.
sample 1 door dreeke
sample 1 door dj nick h
sample 2 door dreeke
sample 2 door dj nick h
ik (dreeke) gebruik een Soundlab DLP-12 Belt-Drive draaitafel met Tonar Banana element, deze is aangesloten op een Aiwa AV-X100 versterker en gaat naar een AC'97 onboard soundcard.
Opgenomen met SoundForge 4.5 gesaved met Radium MP3 Codec (denk ik).
DJ Nick H. gebruikt een Gemini PT2400 Direct Drive met Tonar Banana element, aangesloten op een Soundlab mengpaneel waarvan de uitgang regelrecht naar de line-in van een SB Live! 1024 gaat.
Opgenomen met Cool Edit, gesaved met Lame MP3 codec.
Ik vind zelf dus dat die van DJ Nick H. slechte hoge tonen heeft, maar die van mij klinkt weliswaar ook niet echt optimaal.
Dus graag jullie mening erover en voer er zoveel tests op uit die je kan verzinnen eventueel
sample 1 door dreeke
sample 1 door dj nick h
sample 2 door dreeke
sample 2 door dj nick h
ik (dreeke) gebruik een Soundlab DLP-12 Belt-Drive draaitafel met Tonar Banana element, deze is aangesloten op een Aiwa AV-X100 versterker en gaat naar een AC'97 onboard soundcard.
Opgenomen met SoundForge 4.5 gesaved met Radium MP3 Codec (denk ik).
DJ Nick H. gebruikt een Gemini PT2400 Direct Drive met Tonar Banana element, aangesloten op een Soundlab mengpaneel waarvan de uitgang regelrecht naar de line-in van een SB Live! 1024 gaat.
Opgenomen met Cool Edit, gesaved met Lame MP3 codec.
Ik vind zelf dus dat die van DJ Nick H. slechte hoge tonen heeft, maar die van mij klinkt weliswaar ook niet echt optimaal.
Dus graag jullie mening erover en voer er zoveel tests op uit die je kan verzinnen eventueel
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
om ook met koptelefoon te proberen.