Toon posts:

nieuwe C&C

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een vraag, weet iemand hoe die heet (ik bedoel dus niet regenerade) en wanneer die ongeveer uitkomt? andere RTS mogen ook of course

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is toch geen nieuwe C&C gepland?
Tenminste , dat hoop ik niet. Want anders krijgen die gasten bij Westwood daar ook het tombraider syndroom.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal Red Alert 2 worden, dit is nog niet de officiele naam en daar is Westwood nu dus mee bezig.
Maar die komt zeker weten ergens volgend jaar uit, want ik denk dat er ook nog wel een addon voor Tiberian Sun uitkomt over een paar maanden en Renegade natuurlijk :)
Trouwens Westwood doet niet aan het tombraider syndroom, want ze gaan heus niet om het jaar een nieuwe C&C titel uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat wat die Renegade?? Ik had iets gehoord dat ie mooier zou zijn als Tiberian Sun?? Ik weet het niet, ik hoop het wel?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 13:30
Bij Renegade beheer je 1 unit.... Het is niet mooier dan TS maar wel leuker met veel mensen, op een vage manier dan. Renegade is volgens mij alleen in USA uit gebracht, en kan ook alleen in USA gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daar worden we nix wijzer van, je kan regenerade niet met TS vergelijken, het is een 1st of 3th person shooter je speelt voor een commando uit oudere C&C's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check de site van Westwood (www.westwood.com) maar en bekijk de screenshots, Renegade komt wel degelijk uit in europa, tenzij Westwood een hoop inkomen kan missen want dan gaat iedereen em van de warez sites downloade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:59
Je bedoelt
C&C FireStorm

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C&C: Renegade: een soort commando's in 3D dat zich afspeelt in het C&C Universium. Je kan verschillende voertuigen uit het spel besturen (harvesters, flametanks en zelfs vliegtuigen). Het spel speelt tijden Tiberium Dawn en je speelt de commando. Verder is er weinig over bekend, zoals wel vaker bij Westwoodgamez gebeurt.

Red Alert 2: Nog niks OFFICIEEL over bekent, maar Westwood heeft onlangs wel www.redalert2.com geregistreerd, wat toch wat te denken geeft.

El_Muerte_[TDS]: Ik denk dat jij C&C:Sole Surviver bedoelt, de C&C variant waarbij je inderdaad 1 unit bestuurt en moet zien te overleven door powerups te vinden. Is inderdaad niet in Europa uitgebracht (officieel dan) en dus hier vrij onbekend.
Pagina: 1