Toon posts:

Yahoo startpagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al in de search gezocht maar niets te vinden

Elke keer als ik mijn IE opstart krijg ik Yahoo startpagina
Telkens probeer ik weer eens iets anders om er vanaf te komen
Zo kan je bij internet opties je startpagina instellen
Ook in mijn register kan je de hele tijd de boel opnieuw instellen o.a bij Start Page en Home Page die telkens dezelfde opstartpagina hebben staan
Ik weet niet hoe het komt want ik ben er nog nooit geweest
Ik heb al AD-aware gedraaid maar het probleem blijft
Het enige wat ik nog even kan doen is mijn N.A.V draaien maar dat is volgens mij niet het probleem
In de search stond niets dus ik zal wel weer de enige zijn die dit heeft

Eric

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

IE opnieuw installeren misschien ?

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

ik had hetzelfde probleem met gohip.com, na even zoeken google kwam ik erachter dat er een patch stond op de gohip site stond om het te verhelpen, in mijn geval had ik precies hetzelfde geprobeerd, maar met die patch was het met 5 seconden gefixed

goodluck :)

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
je gooit je IE snelkoppeling weg en dan maak je een nieuwe snelkoppeling aan (voor op je desktop bijv.):
code:
1
"c:\program files\internet explorer\iexplore.exe http://gathering.tweakers.net"

en dan start IE altijd met GoT :)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Verwijderd

Topicstarter
Het antwoord van swinx leek mij ook voor de hand liggend maar het is blijvend

IE explorer opnieuw installeren kan ik wel eens proberen maar zelf heb ik toch het idee dat het een register bestandje is

Ik ga toch ook eens aan de gang met Google
Daar vind je ook veel mee

Misschien iemand toevallig nog tips

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Bekend probleem, net nieuwe pc op de zaak van Acer, zit Yahoo zo hard in dat alleen een herinstallatie schijnt te helpen. Contact met Acer gehad, maar daar krijg je alleen herinstallatie als antwoord. Vind dit ook echt belachelijk, die toolbar van Yahoo is zo hardnekkig dat je die er niet normaal uitkrijgt.
Register edit had geen effect, normale windows instellingen niet. Ad Aware draaien heeft geen zin, en Acer heeft er zelf ook geen oplossing voor. Mocht ik iets gevonden hebben laat ik het weten.

Mailconverstatie met Acer is beschikbaar evt voor de mensen die met hetzelfde probleem zitten.

Gruwelijk gejatte Icoon!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
uhmm... 6 jaar later?

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Pagina: 1