Toon posts:

p2-333 Mhz en een 135 w voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na aanschaf van een desktop case waar m'n athlon 700 Mhz in komt te zitten blijkt dat de standaard voeding 135 wat is
veel te weinig dus. nou wou ik de voeding overzetten van m'n oude midi tower maar die is ff 4 cm hoger dan die uit de desktop en dat past niet. nu heb ik in een 2e desktop m'n p2 333 systeem zitten waar wel die voeding in past.
nu de boel gaan switchen.
het word eenstandaard systeem: 2 hd's cdrom,diskdrive en soundcard en netwerk kaart meer niet. maar kan die p2 333 Mhz zo draaien met een 135 wat voeding??

groetjes,
wibo

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op zondag 30 september 2001 16:56 schreef wibo het volgende:
na aanschaf van een desktop case waar m'n athlon 700 Mhz in komt te zitten blijkt dat de standaard voeding 135 wat is
veel te weinig dus. nou wou ik de voeding overzetten van m'n oude midi tower maar die is ff 4 cm hoger dan die uit de desktop en dat past niet. nu heb ik in een 2e desktop m'n p2 333 systeem zitten waar wel die voeding in past.
nu de boel gaan switchen.
het word eenstandaard systeem: 2 hd's cdrom,diskdrive en soundcard en netwerk kaart meer niet. maar kan die p2 333 Mhz zo draaien met een 135 wat voeding??

groetjes,
wibo
zou misschien technisch wel kunnen, maar ik zou het er niet op gokken...als het lukt zit je wel continue in spanning...

edit:

ow..woordspeling...zag ik helemaal niet >:)

mijn P166 heeft zelfs een 235W voeding :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

ja het kan wel

hier een

ati radeon 64mb ddr vivo
1x seagate 40g
1x qwantum 10g
1x brander
pentium3 500mhz
netwerkkaart
1x265mb ram
1x 128ram
1x acer mini moederbord