Toon posts:

[isdn] kabel te gebruiken voor [mxstream]?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi

binnenkort word hier een xs4all doe-het-zelf pakketje afgeleverd. nu hebben we al een kabeltje liggen van de nt1 naar ons huidige interne isdn modem. kunnen we die kabel gebruiken voor mxstream, of moeten we een nieuwe telefoonlijn leggen van de splitter naar het adsl modem bij de computer???

alvast bedankt

Verwijderd

Als je voor je isdn modem een normale UTP kabel gbruikt kan je die ook voor mxstream gbruiken.

Verwijderd

In principe zou het kunnen, de kabels zijn hetzelfde maar de stekkertjes niet. Dus of prutsen met nieuwe stekkertjes, of makkelijk nieuw kabeltje trekken :)

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb ook de oude ISDN kabel gebruikt tussen de NT1 en het Alcatel modem. Gewoon wat RJ-12 stekkertjes gekocht en een knijptang en deze aan de uiteindes van de ISDN-kabel geknepen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Ik zou toch maar RJ-11 stekkertjes gebruiken :)

die zitten als het goed is samen met een tang in het DHZ pakket

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:12

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op maandag 01 oktober 2001 09:09 schreef qless het volgende:
Ik zou toch maar RJ-11 stekkertjes gebruiken :)

die zitten als het goed is samen met een tang in het DHZ pakket
Oh, heten die dingen RJ-11? OK, die dus... :)

In mijn ADSL-ISDN pakket zaten trouwens GEEN tang en GEEN RJ-11 stekkertjes! Volgens mij zitten die er alleen in het analoge pakket erbij (ik vraag me echt af waarom... Bij ISDN heb je die dingen toch net zo hard nodig?)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Op zondag 30 september 2001 16:53 schreef wiebe het volgende:
binnenkort word hier een xs4all doe-het-zelf pakketje afgeleverd. nu hebben we al een kabeltje liggen van de nt1 naar ons huidige interne isdn modem. kunnen we die kabel gebruiken voor mxstream, of moeten we een nieuwe telefoonlijn leggen van de splitter naar het adsl modem bij de computer???
Zolang je het niet erg vindt dat je geen ISDN meer kunt gebruiken. Met andere woorden, de kabel is of ISDN of ADSL.

Ennuh, over die tang: Bij ISDN heb je meestal overal al connectoren opzitten, analoog wordt in de regel met losse draadjes afgewerkt, vandaar.

Vandaag geen signature

Pagina: 1