Als ik de 5.1 test doe in Audio HQ, dan komt het geluid niet enkel uit de box die genoemd wordt, maar uit alle 5! Vet vaag dus... hoe los ik dit op?
Kun je wat minder "Echt Vet Vaag" zijn? Wat bedoel je nu precies? Dat alle huidige 5 Creative subwoofersets als beste uit de test kwamen?
Ohja vraag gerust of de DTT2200 een goeie keus is. Je zult tientallen DTT aanraders krijgen. Dus wat mij betreft. Koop de DTT2200! Zelfs Jag vond hem goed klinken heb ik vernomen, en als God Jag het goed vind klinken.
Tjah, dan ist goed hé.
Ohja vraag gerust of de DTT2200 een goeie keus is. Je zult tientallen DTT aanraders krijgen. Dus wat mij betreft. Koop de DTT2200! Zelfs Jag vond hem goed klinken heb ik vernomen, en als God Jag het goed vind klinken.
Tjah, dan ist goed hé.
*zucht...
Ok, goed, ik zal het nog een keer formuleren:
Ik heb dus al een DTT2200 gekocht, in AudioHQ 5.1 geluid ingesteld, maar als ik dat geluid dan ga testen (dus: rechstvoor, midden, etc zegt ie dan), dan komt het geluid uit ALLE boxen ipv de ene box wat ie dan zegt... Dat is er dus zo vaag
Anyone?
Ok, goed, ik zal het nog een keer formuleren:
Ik heb dus al een DTT2200 gekocht, in AudioHQ 5.1 geluid ingesteld, maar als ik dat geluid dan ga testen (dus: rechstvoor, midden, etc zegt ie dan), dan komt het geluid uit ALLE boxen ipv de ene box wat ie dan zegt... Dat is er dus zo vaag
Anyone?
Download de nieuwste drivers en het probleem is opgelost. Maar als je jezelf de moeite wil besparen: De drivers zijn goed, die nederlandse geluidjes zijn gewoon verkeerd opgenomen. Probeer maar uit, in spellen heb je gewoon surround geluid met 3d positionering. Die rare nederlandse tak van SB heeft gewoon geen verstand van geluid
Dat klopt... in games is het 3D geluid naar mijn mening wel goed...
Als het altijd zo is bij die NL geluidjes, dan ga ik niet moeilijk doen
Alleen weet ik nog niet 100% zeker of de spraak wel uit de 5e box komt (gewoon muziek iig wel)
Thanx
Als het altijd zo is bij die NL geluidjes, dan ga ik niet moeilijk doen
Alleen weet ik nog niet 100% zeker of de spraak wel uit de 5e box komt (gewoon muziek iig wel)
Thanx
Pagina: 1