Ik heb hier op een van mijn bakken Win98 en Win2K geinstalleerd. Nou wil ik er ook nog SuSe naastzetten. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik wil namelijk wel een vergelijkbaar boot-menuutje houden zoals ik nu ook heb voor 98 en 2K... Kan zoiets met Partition Magic? Of doet SuSe dat allemaal zelf? (Ik ben trouwens van plan om SuSe over FTP te installeren)..
Waarom zou dat niet kunnen? 
Je zou dit kunnen doen:
Alles eraf gooien en overnieuw beginnen:
Eerst Win98 dan Win2k en dan SUSE installeren dan krijg je een bootloader van linux (LILO) en als je een NT-loader wil dan moet je eerst SUSE en dan Win2k installeren. Dus die 2 andersom!
Je zou dit kunnen doen:
Alles eraf gooien en overnieuw beginnen:
Eerst Win98 dan Win2k en dan SUSE installeren dan krijg je een bootloader van linux (LILO) en als je een NT-loader wil dan moet je eerst SUSE en dan Win2k installeren. Dus die 2 andersom!
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Verwijderd
Onzin, je kunt gewoon Suse installeren, alleen moet je LILO niet in de MBR installeren maar in de root partitie. Ook moet je dan een boot diskette maken voor Suse. Als je dat gedaan hebt, lees je ff de NT/Linux bootloader howto en als je doet wat daarin staat is het heel simpel.
OK, bedanktOp zondag 30 september 2001 18:23 schreef KrunK het volgende:
Onzin, je kunt gewoon Suse installeren, alleen moet je LILO niet in de MBR installeren maar in de root partitie. Ook moet je dan een boot diskette maken voor Suse. Als je dat gedaan hebt, lees je ff de NT/Linux bootloader howto en als je doet wat daarin staat is het heel simpel.