Ik heb eergisteren mijn Celly 633 vervangen door een 800 (100 Mhz FSB). Begonnen met overklokken, lukte vrij aardig.
Liep makkelijk op 1066 (133 Mhz FSB) 
Maar de volgende dag kwamen de problemen.
Hij wilde 's morgens niet meer posten en de bios gaf checksum errors. Ik bios opnieuw flashen en later voltage wat verlaagd. Toen werkte hij weer prima. Kon ook als ik hem helemaal uitgedaan had gewoon opstarten op 1066 Mhz.
Dag daarna (vandaag) wil ie helemaal niet meer posten.
Bios resetten heeft ook geen zin, er gebeurd gewoon helemaal niets. De harde schijven starten wel op en zo, maar hij doet verder niets. De speaker gaat ook niet piepen of zo (ik heb hem wel aangesloten).
Ik heb alles er al uitgehaald (geheugen, PCI, harde schijven). Ik heb de processor verwisseld met mijn oude celeron, maar dat mocht ook niet baten.
Wie kan mij helpen?
Maar de volgende dag kwamen de problemen.
Dag daarna (vandaag) wil ie helemaal niet meer posten.
Bios resetten heeft ook geen zin, er gebeurd gewoon helemaal niets. De harde schijven starten wel op en zo, maar hij doet verder niets. De speaker gaat ook niet piepen of zo (ik heb hem wel aangesloten).
Ik heb alles er al uitgehaald (geheugen, PCI, harde schijven). Ik heb de processor verwisseld met mijn oude celeron, maar dat mocht ook niet baten.
Wie kan mij helpen?