"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Verwijderd
Waarom gewoon niet ff de hele game
uitproberen?
check this out!
ftp://ftp.cdrom.com
Maverick
[ Admin breakin: FOEI! Of is dat wat te mild.. - RickJansen]
uitproberen?
check this out!
ftp://ftp.cdrom.com
Maverick
[ Admin breakin: FOEI! Of is dat wat te mild.. - RickJansen]
Dit heb ik ook, maar was bij mij een stom probleem, je moet gewoon in de properties van opengl of direct3d de default ff laden, ik heb beide gedaan omdat ik wat aan het pielen was en werkte, heb nog niet getest welke van de 2 het moet wezen, maar het beeld werd er weer normaal van iig
en daar gaat het om in dit geval, dit is btw met een geforce en 5.13 drivers omdat die 3.xx allemaal vast lopen
Verwijderd
Maverick, dat soort dingen mogen hier niet, je hebt nog enkele minuten om je post te editten, anders gooit een van de adjes deze draad dicht.
Verwijderd
TriLithium: leg nog eens uit wat je gedaan hebt. Met mijn geforce heb ik ook een oranje/roze beeld. Bij EA stond dat je de 3.77 drivers moest gebruiken, maar ik zie geen verschil met de 5.13 versie. Wat is nu de oplossing?
Verwijderd
Ik heb dit gedonder ook gehad, met m'n Creative DDR en 5.13 drivers. Met de 5.08 was het verholpen !
keb net de 3.56? en de 3.68 drivers geprobeert en dan werkt het wel.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
Had ik ook met mijn Viper v770 TNT2, nu niet meer.. Ik heb nu een Annihilator SDR, werkt nog slecht maar geen oranje shit meer...
nou die 3.xx drivers die laten de bende bij dus gewoon vast lopen, waarom weet ik ook niet meer het gebeurt,
zowel met de 5.08 en 5.13 drivers had ik eerst ook het probleem van dat oranje beeld, na in de properties van opengl en direc3d van de beeldscherm instellingen> advanced> tab blad advanced en dan vervolgens de tabbladen opengl en direct3D en die vervolgens beide default drukken. dit wertke bij mij althans, hoop dat het zo wat duidelijker is.
zowel met de 5.08 en 5.13 drivers had ik eerst ook het probleem van dat oranje beeld, na in de properties van opengl en direc3d van de beeldscherm instellingen> advanced> tab blad advanced en dan vervolgens de tabbladen opengl en direct3D en die vervolgens beide default drukken. dit wertke bij mij althans, hoop dat het zo wat duidelijker is.
Verwijderd
Ik ben zelf ook aan het experimenteren gegaan en ik denk dat het de optie: enable fog emulation table in de direct3d-opties is.
Het was frustrerend
maar het loopt als een trein nu. O ja, ik draai nu weer de 5.13 drivers.
Het was frustrerend

Verwijderd
Vaag als ik de 376 gebruik werkt ie wel en als ik de 508 gebruik niet. het spel is nieuwer dan me asus v6800 raar is dat
Pagina: 1