Bij MyCom kun je deze brander nu voor 175 piekies kopen, goede keuze of niet? Zit er misschien een addertje onder het gras?
ok, ik koop wel een plextor, als jij dan even bijlegd tot fl400,-
voor extra snelle service, betrouwbare, betere, stabielere brander, zal ik het wel doen jaOp zondag 30 september 2001 15:16 schreef supersook het volgende:
ok, ik koop wel een plextor, als jij dan even bijlegd tot fl400,-
ohja zoalsOp zondag 30 september 2001 15:21 schreef axl292 het volgende:
ik heb nood probleem er mee
Tja, dan zou ik eerder voor Liteon gaanOp zondag 30 september 2001 15:14 schreef axl292 het volgende:
ik zal het niet doen koop gwoon een plextor
Ben je als het goed is wel te laat mee 
Do / vr /za was die aanbieding
voor alle duidelijkheid, ik heb dus ca. 200 piek liggen om een nieuwe brander te kopen, is dit dan het beste wat je kunt krijgen?
zolang ik het kan bestellen op de site is er toch nix aan de handOp zondag 30 september 2001 15:23 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Ben je als het goed is wel te laat mee
Verwijderd
jij wel jij sloop allus wat in je hand komOp zondag 30 september 2001 15:22 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
ohja zoals
Kzouhetnietdoen. Het is al een vrij oude brander en ondersteunt GEEN burnproof. Ik heb zelf ook zitten nadenken, maar uiteindelijk toch gekozen voor een liteon 16x fikker. Die kost bij gistron ook maar 250 gulden. Ik vind het die 75 gulden extra meer dan waard.
ondersteund deze wel burnproof?Op zondag 30 september 2001 15:29 schreef DE_Michiel het volgende:
Ik zal dan deze Lite-On 12/10/32 (OEM) FL 229,- scoren als ik jou was
AgreeOp zondag 30 september 2001 15:30 schreef LuCaS het volgende:
Kzouhetnietdoen. Het is al een vrij oude brander en ondersteunt GEEN burnproof. Ik heb zelf ook zitten nadenken, maar uiteindelijk toch gekozen voor een liteon 16x fikker. Die kost bij gistron ook maar 250 gulden. Ik vind het die 75 gulden extra meer dan waard.
20*350ZO45°
daar heb je gelijk in, heb idd wel behoefte aan burnproofOp zondag 30 september 2001 15:30 schreef LuCaS het volgende:
Ja, alhoewel noemt LiteOn het géén Burnproof, maar dat zal wel marketing-strategie zijn (net als Philips het Justlink noetm (dacht ikOp zondag 30 september 2001 15:32 schreef supersook het volgende:
[..]
ondersteund deze wel burnproof?
20*350ZO45°
zal ik dan toch maar voor die lite-on 16/10/40 gaan?
WAAR ?????
Turn it off and on again.
ZekerOp zondag 30 september 2001 15:41 schreef hajj_mimoun het volgende:
ik kan een plextor 16x10x40 voor 285,- kopen is dat een goede deal luitjes
Philips heeft geen Justlink
dat is Aopen
Philips noemt het Seamless Link
Maar Justlink en Seamless link schijnen anders te werken dan burnproof.
dat is Aopen
Philips noemt het Seamless Link
Maar Justlink en Seamless link schijnen anders te werken dan burnproof.
Verwijderd
Best goede brander hoor die HP, je kan ook inderdaad ietsjes meer neerleggen en een LiteOn kopen, die heeft in ieder geval burnproof
* supersook is nu de trotse eigenaar van een lite-on 16x10x40, en heeft zojuist zijn eerste CD gebrand
Pagina: 1