Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Quake 3 servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet een beetje coole Nederlandse servers of clans?

Ik heb heel lang Quake 2 gespeeld ben er toen een tijd uitgeweest en heb nu Quake 3...

Kspeel 1024/768 detail max met hele vlotte framerate met mn Geforce DDR.. ;)

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
quake.cistron.nl:27963 (tourney... meet the best)... andere poorten zijn andere gametypes.

quake3.planet.nl:2796x (x=0..4 geloof ik)... teamdeathmatch... meestal gereserveerde servers voor clan-wars...

Zelf zit ik in rbl! maar mischien dat andere clans wel geinteresseerd zijn, mischien [AU]: http://clanau.cjb.net

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Verwijderd

Topicstarter
dan gelijk nog maar een vraagje.. In quake 2 had je gewoon 1 CTF, hier in Quake 3 zijn er ineens 4 of 5 verschillende..

Voordat ik 5 x 40 mb ofzo ga downloaden: welke is de beste/mest gebruikte?

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar.. kom er net achter dat CTF in Q3 ingebouwd zit.. al zijn er wel uitbreidingen voor. Heb net de Threewave maar gedownload..

• Mini-me
  • Niet online
IP 130.89.233.11:27960
[KCK] CTF server (voor de duidelijkheid: [KCK] is de CTF tak van [AU] en ik zit dus in beide clans).
Standaard CTF maps roterend.
CTF Points en overall stats op http://statskck.cjb.net

Hope to see you soon :)

Verwijderd

[AU] / [KCK] Heerst
afzender {AU]Mor'than / [KCK]Chocopop
mensen geintreseerd??? relaxte clan waarbij het niet alleen om het winnen gaat....(soms wel hehe)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga al die links hierboven eens uitproberen!..

Kmis wel mn grapling hook hoor in de CTF :(

• Mini-me
  • Niet online
Wil je met een grappling hook spelen, dan moet je een server zien te vinden met een mod zodat de grappling ook te gebruiken is. Hij is dus wel aanwezig!
Pagina: 1