Ik wil eens wat meer te weten komen over wat voor monitoren er zijn en wat nou eigenlijk de echte goede merken zijn. Kent iemand hier goede websites die ze vergelijken of welke websites van welke fabrikanten er goed zijn en ook goede producten leveren? Alvast bedankt.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
high-end 17" model van Samsung is wel lekker...
Syncmaster 700IFT heet-ie...
En monitors vergelijken op internet is toch bagger, bijna elke monitor in een bepaalde prijsklasse heeft dezelfde specs (refresh, dpi etc.) Je moet gewoon in een winkel vergelijken....
Syncmaster 700IFT heet-ie...
En monitors vergelijken op internet is toch bagger, bijna elke monitor in een bepaalde prijsklasse heeft dezelfde specs (refresh, dpi etc.) Je moet gewoon in een winkel vergelijken....
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Normaal gezien zijn de monitoren van Philips, IIyama, Sony, Eizo allemaal van een hele goede kwalitiet.
Een trinitron (of diamondtron) beeldscherm is wel aan te raden.
Maar het blijft inderdaad zo dat je ze eerst met je eigen ogen moet zien.
Een trinitron (of diamondtron) beeldscherm is wel aan te raden.
Maar het blijft inderdaad zo dat je ze eerst met je eigen ogen moet zien.
1. Search, ongeveer elke monitor heeft wel een topic 
2. WAT voor monitor?? 15", 17", 19", nog groter, tft, plasma
of whatever
2. WAT voor monitor?? 15", 17", 19", nog groter, tft, plasma
http://www.kieskeurig.nlOp zondag 30 september 2001 14:53 schreef Vipertje het volgende:
Ik wil eens wat meer te weten komen over wat voor monitoren er zijn en wat nou eigenlijk de echte goede merken zijn. Kent iemand hier goede websites die ze vergelijken of welke websites van welke fabrikanten er goed zijn en ook goede producten leveren? Alvast bedankt.
maar ja, beeldkwaliteit is persoonlijk.....dus kijken is eigelijk alleen een goede optie
sony monitoren en website's zie: pricewatch..
Heb zelf in de winkel een paar 19"ers mogen bewonderen (daar was de winkel blij mee
)
iijama, sony phillips, samsung, hansol,axion , en dan allemaal de top modelletjes , vor zover dat voor somigren konden (hansol, axion) en het is een sony geworden.
uiteraard wel online besteld , want ik ben een hollander!
iijama, sony phillips, samsung, hansol,axion , en dan allemaal de top modelletjes , vor zover dat voor somigren konden (hansol, axion) en het is een sony geworden.
uiteraard wel online besteld , want ik ben een hollander!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Pagina: 1