Toon posts:

XSLT/XML processor op NT40 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ASP script dat, gebruik maakt van MsXML3 (servicepack 1) gebruikt om XML documenten samen te voegen met XSL stylesheets. Nu werkt dit voor geen meter. Als ik vervolgens deze scripts op mijn win2k pro gooi, dan werkt het prima. Hoe kan ik dit oplossen??
Andere software gebruiken??

Is dit een bekend probleem?

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
[topic=279312/1/25]

Zelf gebruik ik naar grote tevredenheid Xalan van Apache. Misschien dat dat een optie is.

Er is een Java en een C++ versie: http://xml.apache.org/

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Ik zal even laten weten wat mijn bevindingen zijn. Jij werkt met PHP of JSP denk ik?

• mbravenboer
Ik gebruik XSL alleen voor ondersteuning in Java applicaties... Ik gebruik het dus (nog) niet voor HTML userinterfaces. Ik werk via de standaard javax.transform API, die indirect gebruik maakt van Xalan. Over het algemeen is Xalan werkelijk verbazingwekkend goed en W3C compatible :)

Bevindingen vind ik natuurlijk altijd interessant :)

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• mbravenboer
Huh :? Kan GoT niet meer tellen? Het topic gaat niet meer naar boven als ik post :(

• mbravenboer
Nog een keer proberen ;)

Edit: ok, deze werkte wel :) . Sorry voor de overlast ;)

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
* Blue-eagle !*

Iemand inmiddels nog meer suggesties? Hetzelfde probleem en hetzelfde verhaal...

Verwijderd

Topicstarter
een werkende XML processor!!

iemand.... ... .

ergens. ..

:?
Pagina: 1