Toon posts:

Ik heb 600 gulden voor een nieuwe mobiel, tips ?

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heey ik wil een nieuwe mobiel halen maar ik weet nog niet welke, ik heb er 600 voor over, maar ik kan geen abbo nemen omdat ik nog maar 17 en mijn ouders doen dat nooit op hun naam :P

Ik zat te denken aan een Sony CMD-J6 of een Motorola V3690
maar ik ben er niet zeker van, als je jullie nog tips hebben voor me hoor ik het graag....het maakt mij niet uit of het een prepay telefoon is of zonder kaart zolang het geen abbo is het goed.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Koop er één van 300 gulden. Jammer van je geld om het dubbele eraan te besteden, ze zijn toch zo weer oud..

Verwijderd

Topicstarter
mmh ja ok hoeft ook niet persee 600 te wezen, maar ik wil wat leuke mobieltjes horen, ik iets kleins met een mooi design

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:13

Sebje

Makelaartje

Ik werk bij It's

En daar hebben we nu de SAMSUNG a300 :9~ met twee schermpjes, maar dan vrij, dus zonder simlock of abbo. hij kost alleen 879,- dus het zit er net boven, maar wellicht toch het vermelden waard.

grtz,

Sebje

Verwijderd

Volgens mij kan je voor dat geld net een T29 halen

Verwijderd

Gek!voor 3tot400gulden minder heb je al een prima telefoontje en dan geef je dat wat je overhoudt gewoon aan mij

Verwijderd

ik ozu voor die sony j5/6 gaan dies vet :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op zondag 30 september 2001 16:06 schreef Sebje het volgende:
Ik werk bij It's

En daar hebben we nu de SAMSUNG a300 :9~ met twee schermpjes, maar dan vrij, dus zonder simlock of abbo. hij kost alleen 879,- dus het zit er net boven, maar wellicht toch het vermelden waard.

grtz,

Sebje
neem dan de siemens s45 :)
die is qua specs veel beter, En goedkoper :)

het enigste is dat die samsung 2 lcd's heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 18:53 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

neem dan de siemens s45 :)
die is qua specs veel beter, En goedkoper :)

het enigste is dat die samsung 2 lcd's heeft...
die s45 is wel stoerder ja, die a300 vind ik niet zo bijzonder, maar hoeveel kost de s45 dan ?? volgens mij bijna net zo duur

Verwijderd

misschien even wachten op die nieuwe 'toestelletjes van sony? http://www.sony-europe.com/view.x?cat=11903&loc=eu

Ik heb geen idee wat ze gaan kosten maar deze is erg mooi
Afbeeldingslocatie: http://www.sony-europe.com/resources/image/68665%7CCMDZ7%7Ca.jpg

Ik zelf heb de J5 :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
ksnap het niet. Waarom zou je geen abo kunnen nemen als je 17 bent. Lopen er genoeg rond bij mij op school.

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

VROEM!

broembroem!

Waarschijnlijk hebben die goedkeuring van hun ouders, maw dat pappie even een handtekening gezet heeft bij het aanschaffen. Informeer daar eens naar...

ieeeepppppp :P

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 20:44 schreef VROEM! het volgende:
Waarschijnlijk hebben die goedkeuring van hun ouders, maw dat pappie even een handtekening gezet heeft bij het aanschaffen. Informeer daar eens naar...
Toen ik 15 was stond abbo nog op naam van ouders, maar nu ben ik 16 en nu staat abbo gewoon op mijn naam, maar hebben mijn ouders ff een briefje moeten schrijven van 'Hierbij machtig ik mijn zoon tot het afsluiten van een abbo', dus dat mijn provider geld bij hun kan komen vangen als ik het niet meer op kan boeren

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 23:29 schreef tjetta het volgende:

[..]

Toen ik 15 was stond abbo nog op naam van ouders, maar nu ben ik 16 en nu staat abbo gewoon op mijn naam, maar hebben mijn ouders ff een briefje moeten schrijven van 'Hierbij machtig ik mijn zoon tot het afsluiten van een abbo', dus dat mijn provider geld bij hun kan komen vangen als ik het niet meer op kan boeren
Precies maar mijn ouders doen dat niet omdat ze weten dat ik dan te veel ga bellen :P en ik wil het zelf ook nog niet pas als ik vast werk heb neem ik een abbotje 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 september 2001 19:48 schreef wired het volgende:
misschien even wachten op die nieuwe 'toestelletjes van sony? http://www.sony-europe.com/view.x?cat=11903&loc=eu

Ik heb geen idee wat ze gaan kosten maar deze is erg mooi
[afbeelding]

Ik zelf heb de J5 :)
Trouwens ik ga over een maand bij sony stage lopen :D had vorige week vrijdag een gesprek met ze en ze hebben me aan genomen opschool ben ik nu dus de man :7
Ik kom op de ICT afdeling lijkt me cool daaro om te werken, het gebouw is fucking mooi van binnen

• lester
  • Niet online
1 ga (heel) veel cola drinken

2 bestel via Coca Cola op de siemens SL45 (met mp3!!) voor 599, dat is met BEN simkaart en 45 piek beltegoed of zo.

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22
Op maandag 01 oktober 2001 04:57 schreef lester het volgende:
2 bestel via Coca Cola op de siemens SL45 (met mp3!!) voor 599, dat is met BEN simkaart en 45 piek beltegoed of zo.
Daar haal je dan weer voor een paar tientjes of met eigen krachten de Sim-lock vanaf en je verkoopt m door voor 7 tot 800 guldens...
best winst, want veel geinteresseerden die geen kratten Cola naar binnen willen werken.

Je kan dus ook gewoon op Markplaats.nl ofzo kijken of iemand er niet toevallig eentje aan bied zonder Sim-lock.

)) vriend van me had een A300 (net al ik :) ) en die heeft hij via internet met iemand geruild voor een SL45
dus wat ook kan: koop een A300 en zie m te ruilen voor een SL45

Leeg - Sinds 20180907

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:22
haal anders voor 440,- de Motorola V3690 :D

die heb ik ook :9 met ben, bevalt me heel goed!

Krijg je er meteen broekriem en handsfree set bij :)

kijk voor meer op www.motorola.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 10:38 schreef _MRT_ het volgende:
haal anders voor 440,- de Motorola V3690 :D

die heb ik ook :9 met ben, bevalt me heel goed!

Krijg je er meteen broekriem en handsfree set bij :)

kijk voor meer op www.motorola.nl
Ja ik denk ook maar dat ik die ga halen, een vriend van me raden die ook al aan en dan heb ik toch nog wat geld over :D
waar heb je die eigenlijk gekocht ? belcompany ofzo.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

heb zo'n 2 maand een S45...wist niet dat batterijen zo lang mee konden gaan :)

maar als ik jou was, zou ik gewoon een goedkoop abonnementje halen (zoals telfort30 of 60)...heb je ook nog eens 30 (of 60) min per maand gratis...en telefoon voor een schappelijk prijsje

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
w8en tot je 18 bent en dan een abbo halen !

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:22
Op maandag 01 oktober 2001 12:53 schreef Ryptide het volgende:

[..]

Ja ik denk ook maar dat ik die ga halen, een vriend van me raden die ook al aan en dan heb ik toch nog wat geld over :D
waar heb je die eigenlijk gekocht ? belcompany ofzo.
euhm nee bij t for telecom :) maakt eigenlijk niet zo veel uit waar :P

Verwijderd

Ik zou gewoon voor 99 piek ofzo de goedkoopste KPN/Libertel ofzo nemen.......als je maar kan bellen :)

Ik ben bijv. al dik een jaar de bezitter van de ultra grote koelkast Ericsson A1018S. Lekker stevig, kan niet 123 kapot in tegenstelling tot die kleine dingen. Daarnaast valt hij tenminste niet zo snel uit mijn zak: zo groot is ie.

Besteedt je die 500 piek toch aan andere dingen......koop er bijv. een nieuwere CPU voor, daar heb je meer aan dan een telefoon met spelletjes.

Verwijderd

Topicstarter
Haha die spelletjes boeien me niet op die telefoon, ik de V3690 gekocht lekker dingetje is het, voor mijn comp ga ik een halfjaar niks meer halen want ik heb er al te veel aan besteed :P ik ben al een half jaar bezig met andere dingen kopen en het bevalt me wel :D voor die computer blijf ik bezig

• jazzVL
  • Laatst online: 06-08-2025
100 erbij doen en t39 gaan halen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Pagina: 1