[M35] Toestelcode

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025
De m35 van mijn zusje was op haar werk gejat. Alleen waren het een paar wazigen. Ze hebben de sim-kaart gejat en het toestel in de heren-wc gedumpt.

Ikhad nog een paar sim-kaarten liggen. Dus heb ik er 1 aan haar gegeven. Alleen vraagt de telefoon nu naar toestel code.

Is dat een code die je zelf in moest voeren? Of zit die in het toestel zelf...?

Is er een manier om aan die code te komen?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Die code heeft de eigenaar zelf bedacht. Als je hem niet meer weet dan moet je het toestel opsturen naar Siemens (duurt lang) en kost ook nog iets van F 75,-- ofzo...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

als het het toestel van je zusje is dan weet ze die code waarschijnlijk ook wel, probeer anders haar oude pin. Ik heb ze ook het zelfde gemaakt, lekker makkelijk.

Verwijderd

Jullie Hebben het allemaal zo verkeerd, als een siemens om een toestelcode vraagt dan betekent dit dat er een simlock op zit en de des betreffende kaart niet in het toestel thuis hoort

Verwijderd

je kunt de phone code weghalen.. heb je proggies voor alleen die zijn illegaal :+

Verwijderd

Ik heb dus hetzelfde probleem!
Op de Siemens M35i zit een optie "alleen deze sim" Die heeft je zusje dan aangezet en die lui hebben dan misschien geprobeerd om hun kaart erin te stoppen en dan vraagt de telefoon om de code van "alleen deze sim" en die hebben die lui dus niet. Dus nu doet de telefoon het alleen met de sim waarmee alleen deze sim is geactiveerd. Die simkaart die door is gespoelt dus.

Moet je ff siemens opbellen en dan iets van 75 piek lappen ofzo ja....:(

Verwijderd

Op zondag 30 september 2001 22:29 schreef mafiasven het volgende:
je kunt de phone code weghalen.. heb je proggies voor alleen die zijn illegaal :+
Weet jij toevallig niet welke????

Verwijderd

Toevallig ben ik hier eergisteren ook mee begonnen

Ik heb het volgende gedaan:

Surf naar http://www.gsmhut.nl en klik op 'Siemens M35i Pakket! (voor postbank actie)' . Vervolgens krijg je een popup met de aanbieding :

-------------
* Datakabel Siemens C/S/M 25+35
* Leren Hoesje M35i
* Headset C/S/M 35 met aan/uit knop

Totaalprijs: 60,- Nu: 45,- ! Dat is een korting van maar liefst 25% !
-------------

Okee bestel dit netje. Binnen 8 dagen heb je dit. Ik gebruik alleen de datakabel en hoesje tot nu toe.

Vervolgens ben ik naar de site www.siemens.com/wijhoudennietvanunlocken.html gegaan. En daar de software voor M35 Gehaalt

( Directe download link: www.siemens.com/nogsteedsniet.html )

Let overgens op als je een andere M35 Unlocker hebt, dat je versie 18 hebt!

In de .zip staat verder hoe je hem moet unlocken.

Nu kan ik KPN, Libertel, Dutchtone, Ben etc er gewoon in doen. Erg makkelijk dus.

[edit] dit mag hier dus niet, graag even de I&T FAQ lezen

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 01 oktober 2001 12:15 schreef SMSHuis het volgende:

[edit] dit mag hier dus niet, graag even de I&T FAQ lezen
Je bent nieuw, en mensen die net nieuw zijn lezen niet de FAQ's door hier. Ik raad ja aan deze es door te lezen. Op dit forum is alles wat ook maar een beetje illegaal is, verboden. Zelfs encrypted links. Pas dus een beetje op.

Veel plezier verder. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mensen die denken dat unlocken illegaal is, lees dit en dit es door.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 12:50 schreef jelmervos het volgende:
Mensen die denken dat unlocken illegaal is, lees dit en dit es door.
jelmer, hartstikke bedankt daarvoor, maar kijk hier even waarom we het toch niet willen in afwachting van het vonnis.
Natuurlijk besef ik dat helaas niet iedereen even in die FAQ kijkt (je hoeft hem heus niet helemaal door te lezen), maar daarom vraag ik het hem hier.
Helaas bevat het enige programma dat ik ken, dat die toestelcode kan resetten, ook een simlock remover en kan ik hem dus derhalve niet hier linken.
Als iemand er een heeft die alleen die toestelcode reset, dan zou dat heel mooi zijn :)

Verwijderd

toestelcode resetten is alleen toegestaan als je het via siemens doet.. andere manieren zijn dus illegaal :+
of natuurlijk via je provider dat mag ook

Verwijderd

Mag ik aantekenen dat het hier om een toetselcode gaat en niet om een Sim-lock code!

Ik heb hetzelfde gehad, koste me 75 piek omdat ik de phone naar Siemens op moets sturen. Mocht toen 10 maanden wachten tot ie weer terug was.

Met het unlocken van de TOESTEL code verbreek je geen enkel contract, en overschrijd je geen enkele regen. Ik zie dus niet in waarom dit niet zou mogen.

(is ongeveer hetzelfde dat je je eigen broodroodter niet mag repareren.. dat mag alleen Tefal doen...)

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
je hebt dus een kabel....dus gewoon unlocken die handel..klaar

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 16:41 schreef DaJaN het volgende:
Mag ik aantekenen dat het hier om een toetselcode gaat en niet om een Sim-lock code!

Ik heb hetzelfde gehad, koste me 75 piek omdat ik de phone naar Siemens op moets sturen. Mocht toen 10 maanden wachten tot ie weer terug was.

Met het unlocken van de TOESTEL code verbreek je geen enkel contract, en overschrijd je geen enkele regen. Ik zie dus niet in waarom dit niet zou mogen.

(is ongeveer hetzelfde dat je je eigen broodroodter niet mag repareren.. dat mag alleen Tefal doen...)
toestelcode is wel degelijk illegaal.. het is een soort 2e lock die je perse alleen door de provider/maker mag laten verwijderen ;)

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 16:41 schreef DaJaN het volgende:

Precies....(:)) Altijd dat gezeur over dat van alles illigaal is! Het is toch je EIGEN telefoon?! Je hebt ZELF een code ingevoerd in die telefoon, en die heb je dan 3x verkeerd ingevoerd dus krijg je dat je een telefooncode moet invoeren. DUS mag je toch ook wel ZELF met een kabeltje je EIGEN telefoon weer proberen te unlocken? Ik heb hetzelfde probleem, mijn abbo is nu afgelopen en nu mag ik zeker niet mn telefoon unlocken? Ook al is het gewoon mijn eigen telefoon? Das toch BULL SHIT?

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:08 schreef mafiasven het volgende:

toestelcode is wel degelijk illegaal.. het is een soort 2e lock die je perse alleen door de provider/maker mag laten verwijderen ;)
Toestelcode kan je zelf erop zetten/ verwijderen.

Had een Siemens C25, waar ik de babysit-stand opgezet had (voor m'n broetje :+ )... Hij probeert die eraf te halen, toetst 3 maal de foute code in en het toestel is geblokkeerd!?!?

Als ik een code er zelf op mag zetten mag ik hem er ook zelf afhalen... whatever it may take! 8-)

Daarnaast :r ik op de service van Siemens...

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:08 schreef mafiasven het volgende:

[..]

Waar staat dat? Want wil dat wel eens lezen! Dat je garantie vervalt ok!, maar dat het niet mag? Denk het wel he....

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:10 schreef Asmodai het volgende:

[..]

Precies....(:)) Altijd dat gezeur over dat van alles illigaal is! Het is toch je EIGEN telefoon?! Je hebt ZELF een code ingevoerd in die telefoon, en die heb je dan 3x verkeerd ingevoerd dus krijg je dat je een telefooncode moet invoeren. DUS mag je toch ook wel ZELF met een kabeltje je EIGEN telefoon weer proberen te unlocken? Ik heb hetzelfde probleem, mijn abbo is nu afgelopen en nu mag ik zeker niet mn telefoon unlocken? Ook al is het gewoon mijn eigen telefoon? Das toch BULL SHIT?
ja kijk iedereen weet natuurlijk wel beter dat je easy kunt uinlocken enz enz.. alleen tis beetje link om het hier over dat soort dingen te hebben.. want zodra je links of handleidingen enz post dan kan got op z'n fl*kker krijgen en dat is toch niet echt de bedoeling lijkt me ;)

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:14 schreef Asmodai het volgende:

[..]

Waar staat dat? Want wil dat wel eens lezen! Dat je garantie vervalt ok!, maar dat het niet mag? Denk het wel he....
mag je dat hele dikke boekje van siemens gaan doorlezen kortom : de algemene voorwaarden of bel anders ff siemens of ze jou dat boekje op kunnen sturen ;)

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:17 schreef mafiasven het volgende:

[..]

mag je dat hele dikke boekje van siemens gaan doorlezen kortom : de algemene voorwaarden of bel anders ff siemens of ze jou dat boekje op kunnen sturen ;)
Hmm nee ok ik heb m hier erges achter in de kast liggen ik ga wel ff lezen :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Probeer eens 00000 en 12345

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 17:22 schreef Bigs het volgende:
Probeer eens 00000 en 12345
Al gedaan lukt niet :(

Verwijderd

om nog ff iets te zeggen over de functies en die toestelcode..
de telfort telefoon van de postbank, heeft dus de toestelcode voor je open gezet waardoor je wel gebruik kunt maken van die functies :+

Verwijderd

sorry dat ik zo iets ouds omhoog schop,
maar ik wil ffkes weten of iemand al weet
of er een prog is die de toestelcode kan wissen??
ik heb dus geen zin om 75 gulden te betalen
voor z'n k*t code!!!

Verwijderd

ik heb 'm ook wel is nodig, probeer gewoon 0000 is of 1234
als je de code nog nooit hebt ingesteld kan ie er ook niet zijn of hij moet op 't papier staan bij de puk ofzo maar volgens mij heeft je zusje 't als is veranders of 't moet 0000 zijn....

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 17:21 schreef FuriouZ het volgende:
ik heb 'm ook wel is nodig, probeer gewoon 0000 is of 1234
als je de code nog nooit hebt ingesteld kan ie er ook niet zijn of hij moet op 't papier staan bij de puk ofzo maar volgens mij heeft je zusje 't als is veranders of 't moet 0000 zijn....
het kan best zijn dat ik hem wel eens heb veranderd
maar ik mag iniedergeval niet meer proberen
(al meer dan 3x gedaan)

als ik er nu een andere chip inzet zecht hij: toetsel geblokkeeerd! en dan kan ik een oneindig lang getal invullen. zonder dat hij er iets mee doet.

Verwijderd

Ja er bestaan programma's daarvoor. Alleen die vallen helemaal in het kader van:

[topic=437510/1/150]

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Op dinsdag 12 maart 2002 17:10 schreef uncleworm het volgende:
maar ik wil ffkes weten of iemand al weet
of er een prog is die de toestelcode kan wissen??
Ja dat is er! Je kunt er OOK mee unlocken en daarom mag de naam niet gegeven worden, als je nu even je mailades in je profiel zet kan de naam je toegemailt worden :)

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Verwijderd

Ik ga hier uit voorzorg toch een slotje op zetten. Het discussieren over unlocken mag van mij best, maar het gaat toch meer richting het "geef me je mail ik stuur je een unlockprogramma'tje". Dat is dus hier niet de bedoeling!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.