Toon posts:

Gadget Talk ondergemodereerd...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik word helemaal gek van de steeds herhalende posts op Gadget Talk!
Steeds weer komen er vragen van "wat doe jij met je PDA?" of "welke moet ik kiezen Palm of PocketPC".
Ik ben van mening dat deze topics gesloten mogen worden nadat ze 2 keer zijn geweest!

GBA is gadget af maar het backlightje ervan niet :? beetje vaag allemaal!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een mening hierover???

Modjes?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Vanavond hebben ze een Lan-meeting, dus er zijn weinig/geen ( :? ) modjes aanwezig. Heb floris ook al moeten bellen, kon niet via icq.

Maar idd, dat word heel irri.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Enige wat ik eraan kan doen, is er zelf wat vaker langs fietsen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik ben het hier wel een beetje mee eens. :)
Helaas kan ik er weinig aan doen.
Worden er wel GT-topics gemeld in SU? Ik zie ze zelden eik.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Er wordt weinig GT in SU gepost, voor zover ik kan zien.
Wat de ondermoderatie betreft; het is officieel mijn forum, en ik weet dondersgoed dat ik er weinig zit. Dat heeft echter zo z'n redenen; waardoor ik de beschikbare tijd die ik nog over heb voor GoT, moet gebruiken om de hoofdgroep aan te sturen zodat die zo goed mogelijk loopt. GT is daarbij een beetje een ondergeschoven kindje geworden.
Ik heb niet voor niets een tijdje geleden Sinterklaas gevraagd om mijn V&B-modtaken over te nemen.

Via mijn werk kan ik niet modden: dat valt op in de firewall en daarnaast heb ik het daar ook gewoon druk met mijn werkzaamheden daar.

Verwijderd

Topicstarter
Zet dan iemand anders als xtra mod erbij....

lees /me

Of cyberjoy, die zit daar ook wel regelmatig!

edit: ff iets veranderd :P

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Op maandag 01 oktober 2001 10:28 schreef Kaj. het volgende:
Er wordt weinig GT in SU gepost, voor zover ik kan zien.
Wat de ondermoderatie betreft; het is officieel mijn forum, en ik weet dondersgoed dat ik er weinig zit. Dat heeft echter zo z'n redenen; waardoor ik de beschikbare tijd die ik nog over heb voor GoT, moet gebruiken om de hoofdgroep aan te sturen zodat die zo goed mogelijk loopt. GT is daarbij een beetje een ondergeschoven kindje geworden.
Ik heb niet voor niets een tijdje geleden Sinterklaas gevraagd om mijn V&B-modtaken over te nemen.

Via mijn werk kan ik niet modden: dat valt op in de firewall en daarnaast heb ik het daar ook gewoon druk met mijn werkzaamheden daar.
Waarom neem je geen xtra mod aan ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

omdat dat tot nog toe niet nodig was.. HlpDsK, Traag, FLoris, McV en Bulldog zitten/zaten er regelmatig.
Ik ben er iig mee bezig

Verwijderd

mot... als je die topics niet interessant vindt, dan lees je er toch overheen?

m.n. het topic "wat doe je met je palm" is uniek, d.w.z. dat het nog niet eerder langs is geweest...
Zie ook het aantal enthousiaste reacties in dit topic...

als je kijkt waar Gadget Talk voor geopend is, zie je dat dit JUIST hiervoor is!

dus niet meer zo zeuren bij de moderators aub :r
als ze vinden dat er iets niet klopt, dan wordt dat vanzelf wel duidelijk gemaakt aan de desbetreffende perso(o)n(en).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 00:14 schreef robgee het volgende:

mot... als je die topics niet interessant vindt, dan lees je er toch overheen?

m.n. het topic "wat doe je met je palm" is uniek, d.w.z. dat het nog niet eerder langs is geweest...

Zie ook het aantal enthousiaste reacties in dit topic...

als je kijkt waar Gadget Talk voor geopend is, zie je dat dit JUIST hiervoor is!

dus niet meer zo zeuren bij de moderators aub :r

als ze vinden dat er iets niet klopt, dan wordt dat vanzelf wel duidelijk gemaakt aan de desbetreffende perso(o)n(en).
g-sus, het is toch normaal dat je zegt dat er iets beter kan! en die van palm zal idd wel uniek zijn maar er zijn er al verschillende aanwezig!...

En die topics zijn wel degelijk interesant, maar niet als er elke week een nieuwe wordt geopend terwijl de oude nog in de lijst staat wat je kan zien.

En ik heb de moderaters bijna altijd goed gevonden op GoT! Maar zelfs hier geeft Kaj. aan dat er iets mis is.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Vooralsnog beschouw ik dit als een tijdelijk probleem, waar spoedig een oplossing voor gevonden zal worden.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 08:57 schreef mot het volgende:

[..]

g-sus, het is toch normaal dat je zegt dat er iets beter kan! en die van palm zal idd wel uniek zijn maar er zijn er al verschillende aanwezig!...
Euh :?
En die topics zijn wel degelijk interesant, maar niet als er elke week een nieuwe wordt geopend terwijl de oude nog in de lijst staat wat je kan zien.
Klopt, dat is ook niet de bedoeling. Maar was zijn topic nou uniek of niet?
En ik heb de moderaters bijna altijd goed gevonden op GoT! Maar zelfs hier geeft Kaj. aan dat er iets mis is.
Er gaat ook wel wat aan gebeuren hoor, don't worry, maar daar moet je dus ff geduld mee hebben. Tot die tijd zullen we wat meer GM's en HGM's langssturen om de boel in de gaten te houden. Een nieuwe mod voor GT of een extra mod, hoeft nog niet eens nodig te zijn :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Ik zal weer wat vaker langs gaan fietsen :).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 12:22 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Euh :?
Ik bedoel dus de vraag "wat doe jij met je PocketPC"

En McViruss: ok dan...

alleen fietsen is niet echt gadget :P doe dan vliegen of zweven met je eigen hoevercraft.. ;)

Het maakt mij ook niet uit wie het doet, als het maar gedaan word want dit is niet echt lekker werken meer.

edit: Eej... er worden xtra enters aangemaakt na editen :?
Pagina: 1