Toon posts:

[zlndnt] vage problemen... hopelijk doet ie het nu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen heb ik problemen met het internet hier. Ik heb wel gewoon verbinding [pingen lukt], maar ik moet vaak op vernieuwen drukken voordat ie em vindt. Meestal krijg ik zo'n bericht van "Kan de server niet vinden of DNS-fout". Ik zit via de kabel op zeelandnet in Goes...

Volgens mij is het geen echt dns-probleem, want af en toe vindt ie wel een site [doordat ik maar blijf vernieuwen]...

Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem, en weet iemand misschien hoe het komt, en [veel belangrijker!] wanneer het opgelost zou moeten zijn.

Please help, want het is echt iritant! :(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je een proxy server gebruikt dan zou je het eens kunnen proberen om die uit te zetten. Bij @Home loste dat mijn "DNS" problemen op.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit niet via een proxy server... mijn verbinding is helemaal ok, ik kan ftp'en, en pingen naar diverse servers... maar gewoon in iexplore krijg ik zelden de page te zien... de snelheid is wel ok als ie de site pakt... maar net zoals nu zie ik niet alle smilies en ook niet de banner maar een page met dat dns-fout verhaal van iexplore.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iexplore opnieuw geïnstalleerd, niet dat dat hielp [had ik ook niet verwacht, maar je probeert wat he?]...

Zijn er nog meer mensen met Zeelandnet die hetzelfde probleem hebben??? [Webgoodie, Sickbastard, etc...]

Op de site van Zeelandnet staat volgens mij niets over werkzaamheden in Goes, maar door de slechte verbinding is h et bijna niet te doen om te kijken of dat zo is, email checken lukt ook niet echt goed dus...

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mischien proberen om toch eens een andere DNS server te usen en anders bellen naar je provider en vragen of dit een algemeen probleem is of dat jij de enige bent :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de enige, de rest bij mij op school enzo hebben het niet... ookal zitten ze op zeelandnet in goes... ik kan wel msn gebruiken... maar icq werkt niet echt geloof ik... email checken ook niet. Het is dus iets met dns maar hoe en wat precies dat weet ik ook niet... Bij mij staat dns gewoon uit [in de config]... dus ik ga eens kijken of daar iets mee kan gebeuren... weet iemand of het aan mijn browser kan liggen??? [ik gebruik al een lange tijd iexplore 5.5, nog nooit problemen mee gehad, alleen dat explorer er weles mee stopte en het active gebeuren wegviel ofzo, maar verder niet...] Dus misschien zou iexplore 6 een oplossing zijn, maar ik denk van niet...

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-08 08:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Headend zierikzee heeft geen problemen tot nu toe

Verwijderd

Topicstarter
Virusscanner erover heen... niets aant handje... [je moet wat]
Mailtje sturen naar Zeelandnet Helpdesk, misschien [!] weten zij raad... ik ben namelijk ten einde raad... ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb opera geïnstalleerd... dat maakt ook niets uit... zeelandnet heeft nog niets teruggemaild... heeft iemand anders nog adviezen... ik ben echt ten einde raad... ik verwacht dat ik al mijn belangrijke bestanden maar op cd zet, en dan eens fijn mijn harddisk formateer... en dan zien we wel verder [met windows XP ofzo]
Pagina: 1